Gå til innhold

Andre som har hatt MA/SA som venter på å starte prøvingen igjen?

Anbefalte innlegg

Å, så bra! Da er det nok ikke lenge før tr melder sin ankomst! ;)

Jeg er så lei av å vente og vente.. Dagene snegler seg avgårde :P her blir det nok prøving i starten/ midten av april siden syklusen er så kort denne måneden! Så ikke mange ukene igjen :) i mellomtiden skal jeg nyte det siste av ikke-gravid livet; vin, øl, salami, spekeskinke, blåmuggeost, medium stekt biff, røykelaks osv ;) nam!

Er så klar for 2015 baby nå, er mange rundt meg som blir gravide om dagen, men ekstra sårt er det når noen annonserer at de skal ha septemberbaby :/ Får håpe spiren sitter raskt denne gangen! :)

Fortsetter under...

Samme her:-) jeg nyter vin og all mat gravide ikke kan spise:-)

Mange i vår gjeng som skal ha august/september babyer så det er litt sårt kjenner jeg og :-( men, snart er det vår tur til å annonsere graviditeten ;-))

Tjohoo gledermeg sånn må!!! Håper april går fort fort fort!!!

Hurra! Det var ikke blæremola!! Har fått klarsignal for å kjøre på:) Lykken er stor hjemme hos oss:) Da kan det hende det blir baby i desember hvis det stemmer med el i går...men hvis ikke er det helt greit med baby i januar/februar 2015 også:) Det er egentlig det samme bare det går bra denne gangen:)

Ååå, så fantastiske nyheter Tirilill!! Utrolig godt å høre at det ikke var blæremola! Du må holde oss oppdatert på om du får positiv test denne måneden da! Krysser fingrene for deg :)

Annonse

Oi da!Tålmodigheten slo sprekker her i gården gitt. 

Så får vi se da, om mensen kommer eller om det er noe som utvikler seg i denne maggan..

På fredag trodde jeg tr var på vei, pga menssmerter/ smerter i skambenet, men har ikke sett noe til den enda.

Og dermed har symptomjakten starta. huff, tenkte prøvinga på nr 2 skulle bli isipisi og jeg skulle være avslappende til det hele.

Jaja,slik gikk det ikke;)  

Hvordan går det med dere andre? 

Skjønner godt at du ikke orket å vente mer Marie! Så spennende å se om tanta dukker opp eller ikke da! 👍😊 du må holde oss oppdatert, når tenkte du å teste hvis ikke TR kommer snart?

Her venter jeg på at mensen kommer en gang neste uke, 100 % sikkert det! ;) Og da nærmer det seg prøvinga ganske snart! Eneste som er dumt er at jeg har el midt i påska når vi er bortreist til svigers.. De har et gammelt knirkete hus så blir ikke volsomt mye aksjer neste månede :P Men har lagt en slagplan om å kjøre oss en tur til en øde plass og satser på at frisk luft vil gjøre susen for neste spire 🙊

Hehe. Øde plass og frisk luft blir nok bra😉

Har bestilt diverse pinner, så håper pakken kommer snart. Og da tar det vel ikke lange stunda tenker jeg. For Det var denne tålmodigheten...

Har jeg ikke litt smerter i korsryggen tro? Joda har det. Osv osv... blir tullerusk av dette her.

Er helt forstyrret selv, i går kjente jeg det første stikket i bekkenet. I dag kjenner jeg smerter foran og bak i bekkenet. Smårar??? Muligheten er absolutt tilstede. Bekkenløsning 6 dager på vei?? Tvilsomme greier...

Annonse

Jeg prøver også igjen.men har litt spørsmål kanskj0e noen andre har opplevd?gravid i 6 uke da jeg

begynte å blø og vondt i magen( 15 mars), legevakt trodde det ikke trengte være SA, men blødde mer søndag kveld og mandag..tok ny test neste helg, den var negativ, legen mente jeg ikke trengte komme så lenge jeg ikke blødde eller hadde vondt..begynte å teste el denne uka, uten unntak like sterk eller sterkere test strek.har holdt på siden vi, og regnet med el testen skal bli svakere, noe den ikke blir.tatt tester over 5 dager.bruker strips. Prøvde en g test strips og, og der var det svak strek men fullt lesbar.men kan det få utslag 2 uker etter SA? Ny graviditet kan det ikke være, har bare prøvd denne uka;) tatt noen EL tester (ikke strips)som var svakere enn kontroll strek

Hei dere. Fikk pakke i posten i går. Ble for svak og bare måtte tisse på en av pinnene; )

Den var blank, men måtte jo se på den en times tid senere. Kjære fred,Hvorfor gjør man det? Kunne da skimte en syltynn strek der. Og så var det i gang- All denne grublinga,symptomjakten, innbilt svangerskap ;)

Å, så spennende! Tar du en ny test imorgen tidlig eller? :)

Jeg må utsette menstruasjonen neste uke, siden el kom 4 dager før tiden vil jeg få tr når jeg skal på gu på Ahus på torsdag og det passer ekstremt dårlig. Litt kjipt å begynne å tukle med syklusen som allerede er ustabil etter ma'en, men må man så må man..

Tenkte å drøye til mandag, haha,men lurer meg bare selv der tror jeg;) klarer jo ikke det.

Åh, så kjedelig.kan jeg spørre Hvorfor du skal på gu? Er det sjekk etter ma'en? Håper det ikke blir tull med syklus etter utsettelse da.

Ikke på grunn av MA'en jeg må på gu, men fordi det ble oppdaget en cyste på eggstokken på etterkontroll etter ma'en som må opereres vekk! Jeg håper jeg blir gravid før den må fjernes, redd for at arrvev vil gjøre det vanskeligere å bli gravid! Allerede fjernet en cyste.

Hørtes vanskelig ut å vente til mandag :P hvertfall når det har kommet en strek (selv om det var over tiden). Krysser fingrene for at du får ny strek innen tidsfristen! :)

Åh,forstår. Utrolig kjedelig. Krysser fingrene for to sterke streker hos deg så fort det er mulig.

Hvor lenge kan du gå med den cysten da? Hvis du blir gravid nå feks.? Gjør de noe under svangerskapet?

Sist gikk jeg lenge med cysten før den ble fjernet for jeg fant ut at jeg var gravid uka før den skulle opereres bort! De var i tvil hva de skulle gjøre, men lot den være der til etter jeg hadde født. Det gikk bra, den ble bare presset oppover etterhvert som sønnen min vokste i magen. Derfor jeg håper jeg blir gravid med cysten igjen så jeg hvertfall får to barn før jeg eventuelt må fjerne eggstokken for det var det risiko for sist, men jeg slapp unna da.

Så bør vel bli gravid de neste 3 månedene hvis jeg skal rekke det før operasjon tenker jeg ;) håper!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...