Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Noen som går på betablokker og vet om man kan ta noen glass vin ? har brukt betablokker en stund, men ikke drukket alkohol på lenge. skal på middag i kveld og vil gjerne ta noen glass vin til maten.. Anonymous poster hash: afa12...400
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 Jeg er verken lege eller farmasøyt, bare så det er sagt, men går fast på betablokkere og drikker vin til maten rett som det er. Aldri fått beskjed om at det er et problem. Anonymous poster hash: 7c82f...044
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #3 Skrevet 14. februar 2014 Mener det stod i pakningsvedlegget at man ikke skal det, men må innrømme at jeg gjør det likevel når det gjelder medisiner jeg tar fast. Regner med legen hadde sagt noe da han skrev dem ut hvis det var veldig viktig. Men drikker meg ikke full da. Anonymous poster hash: f99e2...86e
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #4 Skrevet 14. februar 2014 ok, takk for svar jeg tar kun 25 mg, så da regner jeg med at det går fint her også. Anonymous poster hash: afa12...400
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #5 Skrevet 14. februar 2014 En betablokker er ikke bare en betablokker. Det finnes flere ulike virkestoff og varianter. Du skal kontakte lege eller farmasøyt og ikke høre på råd fra et forum. Anonymous poster hash: 2fd7b...b66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå