Gå til innhold

fikk 3 positive tester i dag:) billigtester

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk tre positive tester i dag. De til 15 kr fra billigtester. Er de til å stole på? har så lyst å juble, men blir og litt redd for at de skal være falsk. Skal kjøpe en cb test å ta imorgen tidlig. :) 

Anonymous poster hash: 6c775...0d2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk!  :) regner med at de stemmer :) har jo ikke fått mensen heller :) 

Skrevet

Jeg måtte også teste med en cb digital før jeg klarte å tro på det!

Skrevet

Det er bare å gratulere, ja! Jeg brukte de samme testene, fikk litt svake streker selv etter IKM (har dog litt kort lutealfase), men det var ingen tvil. :)

Skrevet

Grattis :-)

Jeg brukte billigtester forrige svangerskap. Og de hadde rett ;-) Det skjer ikke at de er positive og du ikke er gravid. Men de kan være negative hvis en tester for tidlig!

*lykke* :-) 

Skrevet

jeg fikk tre positive tester i dag. De til 15 kr fra billigtester. Er de til å stole på? har så lyst å juble, men blir og litt redd for at de skal være falsk. Skal kjøpe en cb test å ta imorgen tidlig. :)

Jeg fikk positiv med slike,kjøpte en digital og da lyste gravid mot meg :)

Skrevet

Gratulerer så mye med en liten spire i magen :)

Skrevet

tusen takk alle sammen :) har sittet oppe siden halv fire i natt og vært kvalm, så kjenner det på kroppen nå :) lykke til alle sammen :) 

Skrevet

gratulerer så mye. brukte slike tester selv fra billigetester, funker som de skal. i beg av desember tok jeg 3 stk billigtester samme dagen, ingen tvil på de. nå er jeg 15 uker på vei :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...