Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Jeg er så skikkelig sugen på sjokolade for tiden. Hvor mye er skadelig for foster? Fører sjokolade til vektøkning hos foster? Anonymous poster hash: db2a4...499
totaja Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 Det som ikke er så bra for fosteret er blodsukkersvingningene som kommer med sukkerinntak. Hvis du er skikkelig søtsugen, kan det hende du trenger mer proteiner i kostholdet ditt. Prøv å spis mer proteinrik mat og mer sunt fett (ordentlig smør, kokosolje osv.)! Det funker iallefall for meg :-)
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 15. februar 2014 #3 Skrevet 15. februar 2014 Kjenner veldig godt til det der! Har lyst på noe søtt dagen lang, og det er vanskelig å holde seg unna. Skal jammen prøve det tipset ditt, totaja
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 Jeg spiser mye søtt, fikk kjeft i går av gubben. Var ikke bra for barnet!!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #5 Skrevet 15. februar 2014 Alt med måte:) så lenge du ikke tar helt av er det ikke farlig. Jeg spiser sjokolade i helgene og ved spesielle anledninger. De første mnd var det dessverre mye mer enn en gang i uken, men roet seg heldigvis. Anonymous poster hash: a62a8...632
Light of my life Skrevet 15. februar 2014 #6 Skrevet 15. februar 2014 Sist svangerskap drakk jeg caffe mocca og spiste sjokoladebolle til frokost hver dag. Drakk brus hele dagen også. Hverken jeg eller baby slet med overvekt, men jeg skjønner jo at det ikke er optimalt erneringsmessig.
Nettisen:) Skrevet 16. februar 2014 #7 Skrevet 16. februar 2014 Sist svangerskap drakk jeg caffe mocca og spiste sjokoladebolle til frokost hver dag. Drakk brus hele dagen også. Hverken jeg eller baby slet med overvekt, men jeg skjønner jo at det ikke er optimalt erneringsmessig. Haha, akkurat det samme gjorde jeg. Drikker aldri mocca ellers, og spiser ihvertfall ikke sjokoladebolle til frokost, men det ble et must i svangerskapet. Ikke spesielt sunt nei, men jeg og baby var heldigvis sunne og normalvektige likevel. Det gikk seg til og etter fødsel var det slutt på den vanen:)
Lykkelitenx2 Skrevet 16. februar 2014 #8 Skrevet 16. februar 2014 Jeg har skikkelig sug etter center sjokolade. Elsker sjokolade til vanlig, men nå er det ikke noen av de andre som frister spesielt. Men center sjokoladen - ååhh, den er god. Og det har blitt flere ganger i uka. Men kan ikke fortsette sånn, så jeg må prøve å mobilisere litt viljestyrke mot denne lille cravingsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå