Gå til innhold

Pleier dere tørke ting på badet på denne årstiden? Dresser, sko osv? U/T

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

på vaskerommet hvor det er varmt eller i yttergangen som har varmekabler og gulv som tåler alt vått. Badet er så lite at det blir uaktuelt.

Anonymous poster hash: 2c8fe...8be

Annonse

Nei.

Har varmekabler i gangen så noe tørkes der, votter o.l. Har også skotørker der.

Har varmekabler og snorer i taket i gangen i kjelleren, der henger vi gjerne opp våte ting.

Har også varmeskap på vaskerommet, så når det er mye vått tøy fyller jeg skapet og setter det på. Når alle fire ungene er ute og leker i våt kram snø blir det jo en del vått tøy til tørk...

Nei, badet er fullt nok fra før av klær og håndklær..

Utetøy og sko tørkes i gangen. Har varmekabler der og. Drømmen er et vaskerom med tørkeskap.

Anonymous poster hash: 0ab43...b5d

Henger det på vaskerommet stort sett. Har skohylle der som jeg også kan sette varme på så der tørker jeg både votter,sko o.l, Har også en skotørker hengende på veggen der til sko som er veldig våte.

Anonymous poster hash: e1dd8...2e8

Min samboer synes det er ekkelt å henge bløte dresser osv på badet hvor man dusjer seg ren se. Og han sier at ingen han har vært borti bruker badet til sånt :P

Derfor måtte jeg bare høre om det var jeg som var rar ;)

Har litt varme i gangen og, men ikke så varmt og god tørk som på badet. Og det ser rotete ut også om folk ringer på :)

HI

Anonymous poster hash: c1eba...3e4

Vi tørker på badet. Jeg hadde ikke gjort det om jeg hadde hatt et annet alternativ, men det er såpass mye gjennomvått hver dag nå, at det hadde ikke tørket i gangen, for der er det ikke så varmt, selv med varmekabler. Drømmer om et stort vaskerom så jeg kunne tørket det der, men det får jeg nok aldri, hvertfall ikke før barna er så store at det ikke er bruk for det lenger.

Anonymous poster hash: f8685...622

Henger dressene i dusjen og legger votter/luer på varmekablene. Om de er møkkete, slenger jeg dem i vaskemaskinen. Hvorfor er det ekkelt å henge våte klær til tørk på badet? De møkker jo ikke til badet :huh:

Annonse

Vi har mange skotørke hyller på skitten gangen og det tørker der. Blir varmt i hele rommet av varmen fra de.

Er det en våt dress som haster eller er klissvåt tar jeg den inn i stua heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...