Gå til innhold

Gravid. Noen fra Bergen som har termin oktober 2014

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er 6+5 og jeg er ganske så dårlig. Begynte på torsdag (6+3). Er kvalm og trøtt og svimmel. Verst om morgenen/formiddagen men varer egentlig hele dagen. I dag har jeg bare slappet av og vært kjempedårlig. Har også veldig ømme pupper, litt vondt i ryggen, hormonell og fettete hår. Er ikke bare bare å være gravid altså!!

Annonse

Kjenner mye mer til symptomene denne gangen enn sist (om jeg ikke husker helt feil...). Oppblåst, treg mage, raper/gulper hele tiden (æsj), kviser (også på skuldrene :cry: ) og en del stikninger og menseliknende smerter nederst i magen. I tillegg til tretthet, humørsvigninger og mye kvalme. Ser ut som når man slår opp i leksikon på "graviditetssymptomer" dette her :laugh:

Kjennes ut som at folk kan se på meg at jeg er gravid med ett øye lukket. Jeg er den som får tårer i øynene av å høre radioreklamer på bussen om morran for å si det sånn...

Men kjenner at kvalmen roer seg litt nå, har gått inn i uke 9 (8+2). Satser på at vi alle får et mer komfortabelt 2.trimester.

• 2 uker senere...

Hei jenter!

Jeg er også fra Bergen, 23 år, har 1 gutt fra før på 1,5 år og har termin 11.oktober :)

Var med i en mammagruppe fra Bergen forrige gang også, syntes absolutt at det er veldig kjekt å møte andre som er i samme "båt" ;)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...