Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjenner ingenting. Har stukket endel her og, men det har det gjort de forrige mnd også. Er vel 7 dpo. På denne tiden har jeg fått kviser hver mnd, de har ikke kommet enda, det er det eneste:-) Skal til mammografi på torsdag så tar nok en test før det. Røntgen er jo ikke å anbefale hvis man er gravid.

Fortsetter under...

Vært lite aktiv her denne pp. Travelt opptatt med jobb og fsmilie.

Er 10 dpo nå, normalt så skal tr lure rundt hjørnet nå, siden jeg har kort lutealfase, så jeg er spent på de nærmeste dagene. Har "vondter" i livmor og korsryggen min er så utrolig vond! Ilinger nedover lysken, som kraftige støt. Trøtt som en dupp og generelt litt redusert.

Krumelur, håper de finner at kulen er godartet! Klem.

Nå begynner uken vår straks, måtte den flomme over av doble streker! Så sitter vi kanskje med liten bebis i jula!

Annonse

Ja dette kaller jeg å holde seg til onsdag. Jeg hadde fått tester som lå i posten når vi kom hjem og måtte svi av en nå. Den er vel i utgangspunktet negativ, men jeg syns det skjedde noe rart med den? Er testen ødelagt siden den blir sånn? Lagt ut et bilde på galleriet mitt.

Annonse

Ja dette kaller jeg å holde seg til onsdag. Jeg hadde fått tester som lå i posten når vi kom hjem og måtte svi av en nå. Den er vel i utgangspunktet negativ, men jeg syns det skjedde noe rart med den? Er testen ødelagt siden den blir sånn? Lagt ut et bilde på galleriet mitt.

Nja, kan vel kalle det teknisk feil? Kan ikke vurderes ihvertfall. Prøv igjen på morgenurin. Ikke tøm ut urinbegeret før du har sett at du får gyldig resultat, slik at du kan prøve med en ny om det feiler igjen.

Vært lite aktiv her denne pp. Travelt opptatt med jobb og fsmilie.

Er 10 dpo nå, normalt så skal tr lure rundt hjørnet nå, siden jeg har kort lutealfase, så jeg er spent på de nærmeste dagene. Har "vondter" i livmor og korsryggen min er så utrolig vond! Ilinger nedover lysken, som kraftige støt. Trøtt som en dupp og generelt litt redusert.

Krumelur, håper de finner at kulen er godartet! Klem.

Nå begynner uken vår straks, måtte den flomme over av doble streker! Så sitter vi kanskje med liten bebis i jula!

Takk for det, Bella! Har vært ganske avslappet men nå som jeg har fått innkallelsen gjør det ganske vondt i magen... Tenker sånn at tenk hvis jeg endelig er gravid denne mnd også viser det seg at jeg har kreft... Huff!

Er 8 dpo i dag, kjenner ikke noe, men alle de gangene jeg har kjent noe de siste mnd så har det jo ikke vært noe uansett!

Håper stikkene du kjenner er et lite gull som fester seg, Sienna! Burde være din tur nå :)

Skulle muligens ventet her også! Negativ test i dag, 10dpo. Venter til IKM og teste igjen. Har hatt en del murringer denne måneden, mot tidligere men det er vel mulig det er hodet som prøver å fortelle noe, ikke kroppen.. :-)

Og sånn i tilfelle dere lurte så ligger jeg sju timer før dere, det er ikke slik at jeg er oppe midt på natten for å ta en test, Hehe..

Må holde håpet oppe jenter, dere er jo fremdeles noen dager fra IKM :)

Jeg er 8 dpo i dag, og har begynt å få ømme pupper, og i dag på vei til jobb begynte jeg å grine av en sang jeg hørte på. Tenkte bare med meg selv "Hva er det du driver med?!" hehe

Kan jo være tilfeldig selvfølgelig, men håper likevel :)

Så utrolig kjedelig altså!! Jeg var så sikker! Følt meg trøtt og slapp og kvalm! Men det skal sies at lillegutt har hatt litt magetrøbbel med diare de siste to dagene, så kan godt hende jeg er smitta av noe der.. :( Jaja, var jo bare 2.pp!  Lillegutt satt på 7 pp. så jeg er vandt med å vente :fnise:  Lykke til dere andre som prøver =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...