Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her har nok ikke el kommet enda, pleier å merke det godt. Kanskje i mårra! Var hos legen i går, hun henviste meg videre med kulen i brystet, men mente det neppe var noe å bekymre seg for. Vi ble enige om at jeg skulle komme tilbake i juni hvis jeg ikke hadde blitt gravid til da. Har jo bare ikke prøvd så lenge i forhold til mange, det bare føles sånn!

Glad for at en hard uke er over, så snart puddingen sovner blir det rødvin på mor!

Jeg håper det klaffer denne mnd :) Har en sønn på 1 år og 1 mnd fra før av :) Studerer, og mannen jobber, vi har lyst på ca to år mellom barna, og etter en SA før jul, håper vi den lille spiren fester seg nå.  Litt usiker på eggeløsning denne pp. Men mener det skal være IKM mandag den 10. evt uken før. Men orker ikke teste for tidlig heller :P

Annonse

Jaa, føler jeg sitter å leter etter symptomer, men hadde det fra i tidlig imårrest, og til å med nå. Har endel luft i magen, men det sitter liksom ikke der, om du skjønner.

Jeg har aldri lagt merke til el kommet, eller evt at det har ligget klumper i trusa(undskyld detaljene) hver mnd, i samme tiden ca.. Så må jo ha noe med det å gjøre

Kan noen legge inn meg på tirsdag 11? Jeg fikk eggløsning (tror jeg) noen dager for tidlig, så da ligger det an til en kortere syklus denne måneden. Ettersom eggløsningen kom som julekvelden på kjerringa denne måneden, så "rakk" vi muligens ikke ha sex før det var for sent.. Men krysser fingre likevel :)

Gjest Leelu30

Mandag 10.: frupedersen (pp4),

Tirsdag 11.: Lilu81 , @melie

Onsdag 12.:  power puff (pp 13)

Torsdag 13.: Håpefull86 (pp3), Sienna85, 2 store gull+1 lite?(pp4 etter MA i okt.) Mamma85<3

Fredag 14.: Krumelur, Leelu30 (2pp)

Lørdag 15.:

Søndag 16.:

TR:    :kjefte: 

GRAVIDE:    :duskedame:

Lagt deg inn @melie :)

Annonse

Virker som om syklusen min har blitt litt lengre, ca 30 dager. Tror el var i går, men det kan også være i dag. Har ikke testa denne mnd, og har ikke hatt like vondt som vanlig heller. Regner ikke med noe, da jeg tror egget slapp på "feil" side, men med en gang man er dpo begynner man jo å håpe likevel;-)

Gjest Leelu30

Mandag 10.: frupedersen (pp4),

Tirsdag 11.: Lilu81 , @melie

Onsdag 12.: power puff (pp 13), Aalesundfrøkna

Torsdag 13.: Håpefull86 (pp3), 2 store gull+1 lite?(pp4 etter MA i okt.) Mamma85<3

Fredag 14.: Krumelur, Leelu30 (2pp)

Lørdag 15.:

Søndag 16.: Sienna85,

TR:

GRAVIDE:

Gjest Leelu30

Han kunne se at jeg hadde hatt eggløsning som antatt fra høyre eggstokk. Der egget hadde sluppet var det nå en cyste som han antok var det gule legemet. Slimhinna hadde vokst, men var ikke tykkere enn 7 mm, noe jeg vil tro er i tynneste laget for at et befrukta egg vil feste seg.

( han sa den var fin- men dronninga av Google som jeg er - så ble jeg litt negativ av å lese på nett )

Jeg er i utgangspunktet veldig fornøyd med å ha fått eggløsning av pergo.

Han ville ha meg inn igjen på ny ultralyd mandag 17. mars. Skulle jeg bli gravid vil han kunne se det på neste ultralyd :)

Så nå må jeg bare vente til IKM og se om tanta dukker opp. Er litt spent og har jo et ørlite håp :)

Godt å høre at EL var på plass, leelu30!

Blir spennende med ul, da får du jo et konkret svar på hvordan det har gått. Håper det går bra!!

Jeg er mest inne via telefonen her, hadde nestemann som oppdaterer listen orket å føre meg opp på fredag den 14?

Takk!

Gjest Leelu30
Ja det var ingen selvfølge at det skulle fungere og få igang eggløsninga. Gynekologen var veldig nøytal. Sikkert redd for å gi meg falske forhåpninger. Tenkte å ta en test til søndag eller mandag. På søndag er jeg 10 dpo. Sikkert litt tidlig men har 15 billigtester liggende hjemme så hvorfor ikke ;)

Jeg har ført deg opp på listen :)

Mandag 10.: frupedersen (pp4),

Tirsdag 11.: Lilu81 , @melie

Onsdag 12.: power puff (pp 13), Aalesundfrøkna

Torsdag 13.: Håpefull86 (pp3), 2 store gull+1 lite?(pp4 etter MA i okt.) Mamma85<3,

Fredag 14.: Krumelur, Leelu30 (2pp), Singababy

Lørdag 15.:

Søndag 16.: Sienna85,

TR:

GRAVIDE:
Gjest Leelu30

Idag er jeg 6 DPO og har veldig mye smerter i nedre delen av magen. Føles som mensen skal komme hvert øyeblikk. Gjør så vondt at det er vanskelig å sitte på kontoret. Husker vennina mi hadde noe liknende ca en uke før mensen for 4 år siden. Hun lå å krampa seg i smerter og måtte ta smertestillende. En uke senere var testen positiv. Hva skjer der nede? Det er jo ikke ny eggløsning på gang, og mensen er heller ikke forventa før om 7 dager..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...