Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sniker litt her inne, unnskyld nysgjerrigheten ;)

Sienna og Krumelur, ønsker dere det aller beste :) Vi holdt følge i samme IKM-tråder for litt siden, dere er så hyggelige og det er så kjedelig at syklusen min er føkka etter operasjonen for da "får" jeg ikke være med i samme tråd som dere lenger! ;)

Så trist hvis du har mistet igjen Sienna, snart må det bli din tur!! Når er neste IKM for deg Krumelur? Tror kanskje jeg har IKM lørdag 22.mars/uke 12, men vet ikke helt sikkert.. Masse lykke til begge to :)

Fortsetter under...

Hei mrs-impatient :) er syklusen din på bærtur? :( hvordab går det med deg ellers? Du hadde ex.u sant? En dag må det vel bli vår tur også. Krysse fingre for deg til helgen da ;)

Her kom mensen i kveld, og vi går på med nytt mot. Skal legge inn masse aksjer ved neste el og håpe at det holder hele veien. I såfall hadde termin blitt på julaften :) hadde foretrukket januar baby,men tar gladelig det jeg hadde fått :) hvis ikke blir det venting helt til juli og det VIL JEG IKKE!!! :)

Hei mrs-impatient :) er syklusen din på bærtur? :( hvordab går det med deg ellers? Du hadde ex.u sant? En dag må det vel bli vår tur også. Krysse fingre for deg til helgen da ;)

Her kom mensen i kveld, og vi går på med nytt mot. Skal legge inn masse aksjer ved neste el og håpe at det holder hele veien. I såfall hadde termin blitt på julaften :) hadde foretrukket januar baby,men tar gladelig det jeg hadde fått :) hvis ikke blir det venting helt til juli og det VIL JEG IKKE!!! :)

Er veldig usikker på om syklusen er helt spinnvill eller om den er i rute, får nesten bare se utover uka + helga tror jeg.. Ja, hadde en ex.u :( Formen er veldig bra nå heldigvis, utrolig glad for det! Vi tenkte egentlig å vente med prøvinga sånn at vi ikke får barn i desember/januar, men jeg har fått samme holdning som deg (og mange flere her inne) om at tidspunkt har ingenting å si, så lenge barnet kommer :) Synd du fikk mensen... Krysser alt jeg har for deg for at det klaffer i neste periode!! :)

Annonse

Hei!:) Min IKM var søndag 16.03..

Kjenner etter symptomer som en gal her og håper så inderlig at de er reelle denne gangen:P

Har siden et par dager etter eggløsning kjent svake murringer som har kommet og gått.. Vanligvis før mens pleier jeg å kjenne det murre godt men denne gangen har det holdt seg relativt svakt.. Hmm..

Har også hatt betydelig mer utflod enn før..

Så kan det nevnes at jeg sipper mye og er utrolig følsom og griner for den minste ting..

Mye trøtt og sover ekstremt mye..

Men det som gjør meg mest mistenksom er at jeg plutselig i går ble utrolig uggen i formen.. Ikke akutt spykvalm.. Men mer sånn ulmende kvalme i magen ubehag.. Vanskelig å sette finger på følelsen..

Og selvsagt ingen tegn på TR:P

Er dette symptomer som fler av dere kjenner dere igjen i? Noen av dere som har vært gravid før og som hadde liknende symptomer og positiv test?:)

Skal kjøpe test i dag eller i morgen så blir spennende å se da:)

Krysser fingrene for deg da!! Hold oss oppdatert :)

Takk @melie :)

Fikk selvfølgelig ikke anledning til å kjøpe test i dag.. Men i morra får jeg nok kjøpt.

Kvalmen sitter ennå og ingen TR i sikte..

Kjenner jeg blir veldig irritert hvis ikke det er et frø der.. Unødvendig å gå rundt å føle seg som crap uten at det er noe.. Hehe :)

Hei damer. Endelig er jeg tilbake igjen. Har vert borte fra forumet en stund nå for å bare koble ut litt og ta ting som di kommer, og jeg ble litt stresset og følte litt press. Vi har vert prøvere siden desember og vet dere hva?! :D Positiv graviditetstest idag :D :D :D :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...