Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble gravid på første skikkelige forsøk i september, mista da jeg var sju uker på vei i exu, da mista jeg høyre eggleder også. Siden har vi prøvd. Har en gutt på to som satt på første runde, så var ikke forberedt på at det skulle ta så lang tid. Mista også i tidlig SA to ganger før jeg fikk gutten min.

Endret av Krumelur

Annonse

Annonse

IKM i dag, mensen kom som forventet.. Sukk, jaja! Bedre lykke neste gang! Jeg skal ut å reise denne mnd, så jeg er ikke sammen med mannen ved EL. Men satser på at vi er i samme land igjen måneden etter!

Hvordan går det med deg Sienna85? Har testen blitt mer enn svakt positiv?

Kjedelig med mens :( her er det ikke mye godt å meddele, tror kanskje jeg ble kjemisk gravid. Tok en ny billigtest 11 dpo som var hakket svakere enn den jeg tok 10 dpo. Så testet jeg på nytt nå isted 13 dpo, skyggestrek. Tok en CB PLUS som også har fått en svaaak strek. Nei, ser ikke ut som om dette blir noe. Mest irriterende er det hvis mensen blir forsinket nå pga det. Vil ikke vente mer :( er det virkelig ingen i ikm uke 11 som har fått en definitivt positiv test?

Cb plus jeg tok i dag. Er dette en skyggestrek?attachicon.gifIMG_20140315_163034.jpg

Ser ikke bildet ditt..

Min første graviditet kom det aldri mer enn en antydning til positiv strek. Tok CB selv. Men spiren satt og kom ;) 

Nå har jeg fått eggløsning. Så syklusen min er nok heeeelt ute å kjøre. Skjønner ingenting. Men har endret kostholdet mitt mye denne måneden så det har vel kanskje fått en påvirkning av dette?! Har hatt en lavkalori diett (PSMF). Slik at jeg har fått i meg karbohydrater disse dagene og da kom eggløsningen. Håper på normal syklus neste mnd så kanskje spiren sitter da :) Håper på jan/feb/mars baby - så det passer nå i grunn godt, men litt skuffa blir en jo uansett :/

3 dager over IKM her. Er ikke den som har testet meg, men vurderer og teste meg til uka.
Er spent nå, men føler mest at det sikkert er mensen som er litt treg....for det har den vært før også...

Hvis jeg virkelig er gravid, hadde det vært helt himmelsk og etterlengtet......

Er det bestilling fra tostreker.no som er tingen? Eller billigtester.no?

Digital i dag sier ikke gravid. Så vet ikke om det har vært en kjemisk siden jeg fikk en lys rosa strek på billigtest 10 dpo. Jaja, jeg skal tydeligvis innom alle varianter. Hvis mensen kommer i dag slik den skal så blir termin på julaften hvis det klaffer på neste. Men må bare kjøre på, neste mulighet kommer ikke før i juli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...