Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er slik som meg, vrir meg ikke i smerter men det er ubehagelig :-/ pluss ømme pupper:-/ jeg er på akkurat samme dpo som deg, kanskje en dag før

Hvorfor skriver du surt smileyface, vil du ikke være gravid? Håper du ikke at du får masse symptomer slik at du kan tro du er gravid? Eller bare later du som du synes det er kjedelig med slike symptomer? Teit uansett..

Anonymous poster hash: 9d5e2...42d

Fortsetter under...

Det er slik som meg, vrir meg ikke i smerter men det er ubehagelig :-/ pluss ømme pupper:-/ jeg er på akkurat samme dpo som deg, kanskje en dag før

Hvorfor skriver du surt smileyface, vil du ikke være gravid? Håper du ikke at du får masse symptomer slik at du kan tro du er gravid? Eller bare later du som du synes det er kjedelig med slike symptomer? Teit uansett..

Jeg er ingen smiley-ekspert, men er ikke :-/ et "grublesmiley fjes?" Tror ingen som er her inne på "bli gravid" ikke ønsker å være gravid.. :-)

Den kommentaren din var bare unødvendig, om jeg har sur tegn eller ikke er ikke din sak å kommentere, og nei det var ikke surt tegn, men som hun sa, gruble-tegn, jeg tenket veldig mye på hva disse symptomene betyr siden jeg har ømme pupper og murringer i magen. For vi har prøvd i 9 mnd nå å få en baby, og ønsker sårt å få en spire snart! Hadde ikke vært på dette forumet om jeg ikke ønsket å bli gravid, tenk litt over hva du skriver, kan fort misstolkes og komme negativt frem!

Annonse

Jeg tok en test på jobb idag, 7 dager dpo, som selvfølgelig var negativ. Men jeg kunne skimte en skyggestrek, eller dvs, kunne se området der streken skulle ha vært, men det betyr vel ingenting. Men hallo, det er jo altfor tidlig å få positiv test bare 7 dager dpo, så jeg har like mye håp som jeg hadde før jeg tok testen :fnise:

Jeg er ufattelig trøtt for tiden, sånn at jeg helst bare vil ligge på sofaen hele dagen (gjør ikke det altså, er på jobb ;) ) også har jeg fått ekstremt fett og livløst hår. Håper det er gravid symptomer og at jeg ikke brygger på sykdom!

Endret av Mamma85 <3
Gjest Leelu30

Oj så spennende :) :) krysser fingrene for deg jeg!! Jeg er også 7 dpo idag og hjemme fra jobb med en liten feberprinsesse, så det ble litt ufrivillig tidlig helga på oss :)

Lyst til å teste på søndag men redd for å bli skuffa. Jeg innbiller meg at jeg er gravid til det motsatte er bevist - hehe :)

Oj så spennende :) :) krysser fingrene for deg jeg!! Jeg er også 7 dpo idag og hjemme fra jobb med en liten feberprinsesse, så det ble litt ufrivillig tidlig helga på oss :)

Lyst til å teste på søndag men redd for å bli skuffa. Jeg innbiller meg at jeg er gravid til det motsatte er bevist - hehe :)

Hehe for en herlig holdning, den vil jeg også ta =) Så da er vi gravide da, til det motsatte er bevist :fnise:  Det beste er nok å vente til ikm dagen, men hvem er det som klarer det da :P

Annonse

Hehe! :-) Lurer på om jeg kjenner noen her inne på bim....

Jeg tror jeg er ca 7-8 dpo. Har hatt ubehag nederst i magen den siste tiden. Dvs de siste to dagene. Støl, på et vis. Kan minne om mensenmurring, men ikke helt det samme. Har også veldig mye luft i magen, så kan jo også være luftsmerter.. Men, håper selvfølgelig på at både lufta og magevondten kan tyde på at noe har festet seg der! :)

Gjest Leelu30

Ja det er hvertfall en her som kjenner meg, uten at jeg vet hvem det er ;) menmen  Til info; ikke prøv å laste opp bilde på profilen deres - fordi det lagret seg tydeligvis uten at man hadde trykket på lagre eller fjern

(TABBE)

Det er ingen hemmelighet at jeg ønsker meg flere barn :) Det har jeg ønska meg leeeenge :)

Det eneste som er kjedelig nå er jo at jeg ikke kan avsløre her om jeg er gravid eller ikke, hehe :)

Så synd du føler det sånn leelu, jeg skulle ønske jeg ikke så det bildet i det hele tatt :) men jeg vil uansett ikke si hvem jeg er, av samme grunn som du kunne ønske ingen visste hvem du var.. Det er være anonym her inne er jo poenget, ihvertfall for min del. Men som jeg skrev på pm, hva du skriver her inne kommer jeg ikke til å si til noen, såpass mye respekt har jeg :) men du kan jo bytte nick feks så vet jeg ikke hvem du er lengre :)

Jeg har holdt lav profil på forumet, for å ha et "mer normalt" forhold til dette prosjektet. I går hadde jeg en liten stripe blod i trusa, 1 cm liten snor....litt blod på papiret i dag tidlig....og nå ingenting mer. Er dette feste blødning som "alle " snakker om. Har sovna to ganger på sofaen foran en film. Super ømme pupper. Dpo 8/9. Kan vel ikke teste ennå?

Her var det mye symptomer på folk :) jeg er bare 6 dpo i dag, men har hatt stikk i livmoren, og det har jeg også kjent de andre gangene jeg et blitt gravid. Vet ikke, bare føler på meg at det klaffet denne gangen og, men kanskje jeg er skadet etter at det har klaffet på første forsøket 3 ganger allerede. Likevel er det gått 22 mnd siden jeg sluttet på p pillen og jeg er fremdeles uten barn. Krysser fingrene for oss alle :)

Har du mistet 3 ganger sienna, så trist =( Håper det går bra denne gangen!

Idag har jeg ikke kjent noen symptomer i det hele tatt.. Det er så rart. det svinger så veldig! Den ene dager føler jeg må småkvalm, og den neste fin, og igår lå jeg rett ut hele kvelden og var stuptrøtt, og idag føler jeg meg helt fin igjen. Har en følelse av at jeg er gravid, men igjen, det er nok mer et ønske enn en følelse :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...