Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Melder meg inn her jeg også ;-)

Mandag 10.: frupedersen (pp4), Leelu30

Tirsdag 11.: Lilu81 

Onsdag 12.:

Torsdag 13.: Håpefull86 (pp3), Sienna85, 2 store gull+1 lite?(pp4 etter MA i okt.)

Fredag 14.: Krumelur

Lørdag 15.:

Søndag 16.:

TR:   :kjefte: 

GRAVIDE:   :duskedame:

Regner med at el er på fredag ca. Burde komme i gang med aksjene ja;) Har bare så mye annet å tenke på akkurat nå, så vet ikke om det blir så mye aktiv prøving denne pp. Har gått og fortrengt i flere uker at jeg har funnet en kul i brystet. Den er så diffus, så jeg har vært litt usikker på om det var noe. Men nå har frykten tatt meg, skal ringe legen i mårra! Blir livredd når jeg tenker på det...

Ah, travle dager!! Har ikke hatt tid til å være inne på forumet.. Men nå måtte jeg kikke innom :-)

Jeg har EL i disse dager, tror jeg. Har ikke testet denne måneden, da jeg ikke har flere strimler. Men - vi har hatt oss ca annenhver dag siden TR ga seg. Så da bør vi vel treffe ganske greit :-)

Hvorda er det med dere andre?

Mamma85<3 : Skal legge deg inn når jeg kommer på jobb og har Pc foran meg ;-)

Annonse

Gjest Leelu30

Jeg har ikke hatt eggløsning enda heller, har regna litt feil og regner med at jeg får eggløsning 28 februar, så da blir min IKM fredag 14. mars og ikke mandag 10.mars :)

Mandag 10.: frupedersen (pp4),

Onsdag 12.:

Torsdag 13.: Håpefull86 (pp3), Sienna85, 2 store gull+1 lite?(pp4 etter MA i okt.)

Fredag 14.: Krumelur, Leelu30 (2pp)

Lørdag 15.:

Søndag 16.:

Gjest Leelu30

Onsdag 12.:

Torsdag 13.: Håpefull86 (pp3), Sienna85, 2 store gull+1 lite?(pp4 etter MA i okt.) Mamma85<3

Lørdag 15.:

Søndag 16.:

Jeg la deg inn mamma85<3 :)

Onsdag 12.:

Torsdag 13.: Håpefull86 (pp3), Sienna85, 2 store gull+1 lite?(pp4 etter MA i okt.) Mamma85<3

Lørdag 15.:

Søndag 16.:

Jeg la deg inn mamma85<3 :)

Tusen takk =)

Lucky you! Jeg har testet etter eggløsning siden mandag, uten resultat. Kanskje eggløsningen kom tidligere enn forventet? Eller kanskje den blir forsinket denne gangen... eller kanskje jeg ikke har eggløsning i det hele tatt etter jeg mister, før jeg har fått mensen igjen...

I'll keep testing. Glemte det totalt i dag tidlig, for trøtt da jeg stod opp. Reiser til typen etter jobb, så får ikke testet igjen før i morgen ettermiddag.

:/

Skal til legen i dag! Har roet meg litt, det virker som om kulen har blitt litt mindre. Skal også spørre litt i forhold til sjansen for å bli gravid og hvor lenge jeg evt må vente på å få hjelp. Er i gang med aksjer her, tester ikke denne mnd men skal ha el i mårra. Får så vondt at det pleier ikke å være noen tvil.

Hei jenter.

Hopper på og satser på at dette er måneden det skjer!  Jeg er 35 år og har to barn, en gutt på 5 år og en jente på 3 år. Vi har nå prøvd på nummer 3 i 13 måneder og har hatt en SA i uke 5 og en kjemisk graviditet :(

De to første barna satt på første og andre forsøk så dette er rare greier!

Har vært hos gyn som ikke finner noe galt men han satt meg på pergo forrige mnd for at det muligens gir et ekstra puff selv om jeg har eggløsning hver mnd. Krysser fingrene for mange november barn!

Onsdag 12.:  power puff (pp 13)

Lørdag 15.:

Søndag 16.:

TR:    :kjefte: 

GRAVIDE:    :duskedame:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...