Gå til innhold

Abort etter uke 12 :O

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min og meg har kun vært sammen siden okt-13 å vi har aldri brukt prevensjon pga mitt ønske om et til barn og han var åpen for det men mente at vi skulle snakke om det hvis jeg ble gravid å han mente også at hvis det skjedde så var det en mening med det. Jeg fant ut at jeg var gravid i slutten av Des-13 og vi pratet å diskuterte flere ganger om abort og om å beholde. Vi ble til slutt enige om å beholde barnet. Jeg er nå akkurat kommet over de første 12ukene å nå har han forandret mening :( han sier han ikke er klar å at han kun har sakt tidligere at han var det pga han var/er så forelsket. Han ber meg nå om å søke om senabort å hvis ikke så er forholdet over å han vil ikke ha noe med barnet å gjøre :( men at hvis jeg tar abort (får det innvilget) så vil han at vi skal være sammen.

Jeg ønsker ikke abort men ønsker heller ikke å miste han :(

Anonymous poster hash: df699...e4d

Fortsetter under...

Det er jo jo et bittelite menneske nå, fingre, tær, ansikt, ører. Som beveger sg og nå utvikler sansene sine. Vil du virkelg la en mann presse deg til å ta det bort?

Hva tror du det vil gjøre med følelsene du har for ham på lang sikt?

Dump fyren, behold ungen. Ungen kommer du garantert til å elske livet ut, fyren? Neppe.

Anonymous poster hash: 43b72...7df

Har vært på flere selv betalte ultralyder, selvfølgelig uten han å syns det er så fantastisk å se den lille :) har tidl 4MA bak meg før jeg og tidl samboer klarte å få en velskapt gutt sammen i 2011.

Jeg tror jo at uansett hva jeg velger så er forholdet over. Pga hvis jeg tar abort så er jeg sikker på at jeg ikke klarer å være sammen med en person som plutselig ikke var klar til å være far/å få barn når det egentlig i mine øyne er for sent for abort. Å velger jeg å beholde (nesten 100% sikkert jeg gjør) så forlater han meg.

For en idiot!! Håper du beholde! :)

Har vært på flere selv betalte ultralyder, selvfølgelig uten han å syns det er så fantastisk å se den lille :) har tidl 4MA bak meg før jeg og tidl samboer klarte å få en velskapt gutt sammen i 2011.

Jeg tror jo at uansett hva jeg velger så er forholdet over. Pga hvis jeg tar abort så er jeg sikker på at jeg ikke klarer å være sammen med en person som plutselig ikke var klar til å være far/å få barn når det egentlig i mine øyne er for sent for abort. Å velger jeg å beholde (nesten 100% sikkert jeg gjør) så forlater han meg.

Anonymous poster hash: 813b4...643

Annonse

Så bra at du valgte det!

En sånn mann er ikke verdt å ha likevel! Kan jo hende han forandrer mening etterhvert som tiden går også, at det var en reaksjon fra hans side som går over... Er jo noen menn som reagerer litt sånn i starten og som endrer seg når de blir vant ned tanken😊

Ønsker deg uansett alt godt og masse lykke til!!! Tenk så glad du er for valget ditt når den lille kommer!!

• 2 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...

Nei vi er ikke sammen lenger :-/ han har flyttet ut. Å jeg flytter også :) han blir boende i Kr.sand mens jeg flytter "hjem" til Stavanger :)

Snakker ikke sammen heller å han var ikke intr i å være med på ordinær ultralyd :(

Er virkelig såra og skuffa over han :( men meg å mine tidl barn og magen skal klare oss helt topp uten han :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...