Gå til innhold

Hva skal DU ha til middag i dag?? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg/ vi skal ha en thai inspirert suppe med bla kylling, kokkosmelk, lime, chili, hvitløk ingefær, stangselleri, paprika, pluss wok, stekt ris med mye digg. Har kuttet grønnsaker, kokt basen på suppa, stekt kyllingen. Gravid og fysen og fikk lyst på skikkelig asiatisk matorgie med flere retter på bordet.

Vet du hvilket kjønn du bærer? Kjenner meg selv fysen på asiatisk. Vet det ikke har noe å si, men blir litt nysgjerrig likevel :)

Anonymous poster hash: 2e17d...3e5

Ingen anelse, skal på privat ul over helgen, men er da bare 14/15 uker påvei og kommer neppe til å få vite noe da heller. Men nå fyser jeg på ting fra dag til dag. I går var det sjokoladmousse, en annen dag appelsiner, så grønne epler, burger osv.

En ting går igjen hver natt, banan og sjokmelk...kremt..... Må ha, ikke sjangs å styre unna. I natt klikka det nesten da vi var tomme for bananer, nå har jeg kjøpt 2 kg :-b

Jeg gikk med gutt og hadde vanvittig sug etter asiatisk, sjokomelk og sjokolade.

Anonymous poster hash: 1b054...38c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skinke og grønnsakspai med salat og landbrød

Anonymous poster hash: b4774...40e

Skrevet

Laks og pasta. Kresen treåring likte visst laks likevel, når det kom med pasta :)

Skrevet

Vårruller med ris og sweet chili saus 😋

Skrevet

Morokkansk supper med linser.

Jeg tar gjerne oppskriften :-)

Anonymous poster hash: aac97...e82

Anonymous poster hash: 686da...199

Skrevet

Ytrefilet av lam med aburginemos, stekt sopp, paprika og squash :)

Skrevet

Rester og pannekaker. Mannen er borte så da benytter vi anledningen siden han ikke er så glad i pannekakene.

Anonymous poster hash: d4cab...5c6
Skrevet

Her ble det mc donalds ;) Tar det igjen med sunn husmannskost i morgen, da blir det ovnsbakt laks med grønnsaker :D

Skrevet

Reinsdyrsgryte og hjemmelaget potetmos. Med tyttebær til.

Skrevet

Fiskepudding i hvit saus, poteter og gulerøtter. Jeg skal ha på masse karri på min porsjon.

Skrevet

hvitløøksmarinert lammestek med fløtegratinerte poteter og grønnsaker til. :D gleder meg!!!

Skrevet

Noe så enkelt som pannekaker i dag;) tar igjen i morgen med fiskeboller i hvit saus;)

Skrevet

Hjemmelaget burgere med grovt brød og salat

Anonymous poster hash: c43f0...545

Skrevet

Jeg har nå lagt torskefileter og buketter av broccoli i en smurt ildfast form, har hatt på maldonsalt, nykvernet pepper, frisk dill og presset en halv sitron over. Dette skal nå inn i ovnen en liten stund. ved siden sv serverer jeg kokte amadinepoteter og hollandaise fra Jacob's :)

Skrevet

Kost oss med fiskeboller, raspa gulrot, potet, brokkoli og bacon :)

Anonymous poster hash: 00706...551

Skrevet

Vi har hatt tomatsuppe med makaroni og egg.

Skrevet

Soyaglassert laks med sesamfrø, ris og mangosalat fra toppmat.no :-)

Anonymous poster hash: 8b3b5...566

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...