Gå til innhold

Hva skal DU ha til middag i dag?? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonymous poster hash: d4835...348
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kyllingwok

Anonymous poster hash: 5ab27...db1

Skrevet

Vi har allerede spist torsketunger. Vi spiser til gamlehjemstid her hos oss. ;)

Skrevet

Jeg/ vi skal ha en thai inspirert suppe med bla kylling, kokkosmelk, lime, chili, hvitløk ingefær, stangselleri, paprika, pluss wok, stekt ris med mye digg. Har kuttet grønnsaker, kokt basen på suppa, stekt kyllingen. Gravid og fysen og fikk lyst på skikkelig asiatisk matorgie med flere retter på bordet.

Skrevet

Crispi fisk ting med poteter og grønnsaker...

Anonymous poster hash: d7581...284
Skrevet

Her blir det seibiff med løk =) nam!

Skrevet

Vi skal ha ovnsbakt kylling og ris m/saus lagd av fløte, kikkoman, sennep og buljong og masse deilige ovnsbakte grønnsaker: paprika, løk, gulrot og tomat! Får vann munnen!! Risen er mest til mannen, jeg klarer meg uten :)

Anonymous poster hash: d8591...32e
Skrevet

Kalkunsuppe med vårløk, kokosmelk og sjampinjong

Anonymous poster hash: 9788e...013

Skrevet

Torsgag er det alltid fiskesuppe på menyen her.

Anonymous poster hash: 0f338...39a
Skrevet

Fiskeboller med blomkål og gulrøtter, og så mye karri at inderne over gata kommer til å bli misunnelige:D

Anonymous poster hash: c7a1e...08f
Skrevet

Stekt lyr :))))

Anonymous poster hash: 135c7...cc5

Skrevet

Noe så enkelt som hjemmelaget blomkål og brokkolisuppe :)

Skrevet

Tomatsuppe og pannekaker.... barnets ønske. 

Anonymous poster hash: 972f6...807
Skrevet

Gulrotsuppe. Nam nam.

Skrevet

Stekt fiskepudding, poteter og raspet gulrot. 

Anonymous poster hash: 97510...aee
Skrevet

Jeg/ vi skal ha en thai inspirert suppe med bla kylling, kokkosmelk, lime, chili, hvitløk ingefær, stangselleri, paprika, pluss wok, stekt ris med mye digg. Har kuttet grønnsaker, kokt basen på suppa, stekt kyllingen. Gravid og fysen og fikk lyst på skikkelig asiatisk matorgie med flere retter på bordet.

Vet du hvilket kjønn du bærer? Kjenner meg selv fysen på asiatisk. Vet det ikke har noe å si, men blir litt nysgjerrig likevel :)

Anonymous poster hash: 2e17d...3e5

Skrevet

Wok med svinekjøtt

Anonymous poster hash: 73a7c...d24

Skrevet (endret)

Vet du hvilket kjønn du bærer? Kjenner meg selv fysen på asiatisk. Vet det ikke har noe å si, men blir litt nysgjerrig likevel :)

Anonymous poster hash: 2e17d...3e5

Ingen anelse, skal på privat ul over helgen, men er da bare 14/15 uker påvei og kommer neppe til å få vite noe da heller. Men nå fyser jeg på ting fra dag til dag. I går var det sjokoladmousse, en annen dag appelsiner, så grønne epler, burger osv.

En ting går igjen hver natt, banan og sjokmelk...kremt..... Må ha, ikke sjangs å styre unna. I natt klikka det nesten da vi var tomme for bananer, nå har jeg kjøpt 2 kg :-b

Endret av Ugl@ ruger...
Skrevet

Laks med poteter, ovnsbakte grønnsaker og agurksalat:)

Anonymous poster hash: 0d23b...659
Skrevet

Her skal en midterste på trening kl. 17 - 18, eldstemann og mannen skal på trening fra 17.30 - 19.00 og jeg skal på FAU møte fra 19 -21, så jeg skal ha en omelett før jeg går og de andre skal lage taco etter trening.

Skrevet

Laks med ris og hjemmelaget paprikasaus.

Skrevet

Morokkansk supper med linser.

Anonymous poster hash: aac97...e82

Skrevet

Pølsegrateng med pastarør og masse grønnsaker, hjemmelaget hvit saus og ostetopping..

Anonymous poster hash: 1b054...38c

Skrevet

Stekt lyr :))))

Anonymous poster hash: 135c7...cc5

NAM! Jeg elsker grillet lyr. Mange ser på lyr som noe man bare kan bruke i fiskmat, men NEI ass!!! :D

Anonymous poster hash: 1b054...38c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...