Gå til innhold

Noen som prøver eller venter nr 4?

Anbefalte innlegg

Jeg har nå fått gult lys for å starte prøvingen på nr4. Noen småting som må fikses først, så om et år eller to så skal vi starte prøvingen på fjerde barnet..

Vil gjerne høre hva andre i samme situasjon tenker og erfarer! :)

Lykke til dere heldige som har startet prøvingen! :)

Anonymous poster hash: bad0a...8c3

Fortsetter under...

Venter her :) Ventet i 1 år da og mast i 6 mnd :P 

Når vi starter er noe annet :) 

Har også "små" ting som må i orden først, men jeg tenker at det ordner seg underveis ;) Mannen ikke fullt så enig :P 

Lykke til :) 

Så spennende! :) koselig med barn!

Hvor gamle er deres barn? Tenker litt likt som deg <3Tullerusk<3, mye løser seg med tiden. For blir ikke lett gravid, samt det går ni måneder.. ;) men må ha en trygg og fast inntekt først, så jeg vet hva jeg har inn og noe å gå tilbake til etterpå. :)

Men ser frem til å starte! :) kanskje vi følger hverandre etterhvert! :)

Siden jeg postet sist, har det blitt mer klart her :P 

Men inntekt er viktig å ha :) Alt annet, som plass, bil etc kommer etter. Ikke ting som haster så veldig.

Har også begynt å spare (ikke vært flink til det gitt :P

Barna mine er 10, 5 og 3 år. :) 

Dine da? :) 

Så heldig du er! :)

Er så klar jeg, bare etter at jeg fikk høre det var muligheter åpne.. :P så tar meg selv i nakken og minner meg på fast jobb ført.. ;) bytte bil skal vi samme hva, så det er jo null stress. Men er som du sier, sånne ting kommer med tiden! :)

Litt eldre barn jeg da. 12, 9 og 8 år er mine. Så blir en etterslenger.. Får tre søsken som vil passe godt på seg! :)

Annonse

Jeg er på dag 16 i syklusen, så bli spennende å se hva resultatet blir denne gangen.... Vi prøvde i nesten 1 år på de andre barna, så regner jo ikke med det klaffer sånn med det første denne gangen heller, men er lov å håpe...

Fikk positiv test i januar, men begynte å blø 2 dager etter....:( men gir meg ikke :)

Mistet en gang med nr 2 og...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...