Gå til innhold

Snart 17 uker, dårlig form enda!

Anbefalte innlegg

Ikke mitt første svangerskap, de andre var også tunge. Dette var ikke planlagt, men gjort er gjort og velkommen skal den lille være. Saken er den at jeg er så ekstremt trett hele dagen. Trett, kvalm og kroppen klarer ingenting! Dette er pyton , jeg har jo en familie ta meg av og andre gjøremål. Men klarer ikke noe, og det gjør meg så fortvilet!

Råd? Er det flere som har det slik?

Alt så vel hos jordmora, hun snakket om sykemelding, men det trenger jeg ikke siden jeg ikke er i arbeid uansett.

Man blir nesten skremt av lakenfjeset i speilet, ikke særlig fresh for tiden nei. Lenge til juli ér det å....

Anonymous poster hash: 3839e...a5d

Anonymous poster hash: 3839e...a5d

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144119781-snart-17-uker-d%C3%A5rlig-form-enda/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 20 uker... sliter enda jeg og... fullt sykemeldt med kvalme og migrene, og det hjelper ikke at bekkenet hat begynt å tulle også.... men denne lille jenta i magen har vi ventet på i 5 år, så da får jeg bare holde ut... men jeg må ta det rolig, hvis ikke blir jeg elendig form hele døgnet... nå har jeg i hvert fall et par gode timer hver dag :)

har vært 100%sykemeldt hele svangerskapet, og legen sier jeg mest sannsynlig blir det frem til fødsel.. :/ 

kanskje ikke et oppløftende svar dette her :P hehe... det finnes jo mange av de som har en stor endring i form ved 16-20 uker... så krysser fingrene for at en av de er deg :D

Har vært i dårlig form med kvalme og mye murringer i mage og har vært trøtt og uopplagt, men de siste 3 ukene så går det lengre og lengre mellom hver gang ( mange dager) og det varer kortere :) Er nå i uke 20+1. Føler med deg fordi det er veldig slitsomt å gå slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...