Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Er det farlig? Skal fly på fredag, bør jeg dra til lege imorra? Anonymous poster hash: 67001...eac
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 Har nettopp vært ute og flydd med bihulebetennelse selv. Er ikke farlig, men kan gjøre vondt når trykket forandrer seg - feks ved avgang/landing.Jeg fikk Nasonex nesespray på resept som virker avsvellende på slimhinnene. Denne har hjulpet meg mye i allefall. Du kan jo ta en tur til legen og spørre om du kan få en slik spray på resept? Så kanskje det blir litt bedre til du reiser God tur! Anonymous poster hash: 4a62e...c34
LME1001 Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 (endret) Flydde til NY (7 timer) med bihulebetennelse, og trodde jeg skulle gå gal. Enormt støy, konstant susong og et enormt trykk i hodet gjorde opplevelsen jævlig. I det vi skulle måtte jeg blse nesa, og blåste så hardt st jeg sprengte trommehinna. Dét var faktisk en fantastisk befriende følelse! Gjør alt du kan for å minke trykket i ørene. Tyggis, holde for nesa mens du blåser ut trykket, drikk masse vann osv. Endret 12. februar 2014 av LME1001
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 Ok, takk for svar. Ta meg en tur til legen imorgen tenker jeg...! Anonymous poster hash: 67001...eac
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. februar 2014 #5 Skrevet 12. februar 2014 Nesespray, før du starter og før du lander. Det finnes også tabletter som funker slimhinneavsvellende. Rinexin tror jeg de heter. Nasonex er steroider og virker på en litt annen måte men hjelper godt den også men man må ofte bruke den en uke for å få god effekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå