Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Vi har muligheten til å sperre ip-adresser, men det er dessverre lett å få seg en ny. Derfor kan vi aldri være helt sikre på at de brukerene som blir utestengt ikke kommer tilbake. 

Kira

Brukermoderator

Flott det, men du svarte ikke på mitt og løvemusens spørsmål. HAR dere sperret ip-adressen hennes eller har hun bare blitt utestengt en kort tid?

Anonymous poster hash: 8215a...5ff

Hei, Vi har muligheten til å sperre ip-adresser, men det er dessverre lett å få seg en ny. Derfor kan vi aldri være helt sikre på at de brukerene som blir utestengt ikke kommer tilbake. KiraBrukermoderator

Flott det, men du svarte ikke på mitt og løvemusens spørsmål. HAR dere sperret ip-adressen hennes eller har hun bare blitt utestengt en kort tid? Anonymous poster hash: 8215a...5ff
Hei,

På generelt grunnlag kan jeg si at når vi utestenger en bruker betyr det at ip-adressen også blir sperret.

Jeg ønsker ikke å diskutere enkelttilfeller, men har du flere spørsmål angående et spesifikk tilfelle kan du eventuelt sende en pm til Elin. Mulig du kan få litt mer utdypende svar fra henne.

Kira

Brukermoderator

Annonse

Ser dessverre ut som at personen er tilbake igjen.... Denne gangen som trebarnsmor :( urrrk....

Anonymous poster hash: 29998...1ab

Hei,

Jeg vet dessverre ikke hvem du sikter til nå. Send meg gjerne en pm hvis det er noe jeg burde vite.

Kira

Brukermoderator

Ser dessverre ut som at personen er tilbake igjen.... Denne gangen som trebarnsmor :( urrrk....

Hei,

Jeg vet dessverre ikke hvem du sikter til nå. Send meg gjerne en pm hvis det er noe jeg burde vite.

Kira

Brukermoderator

Ønsker å være anonym, men her er en av trådene hennes/hans:

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144120825-brukeren-snydens-er-vel-fru-åsta-trine-b-jomfruene-osv/page-4#entry146128324

Gjest Snydens

jeg er faktisk ikke denne brukeren som dere anklager meg for å være?? er jeg nødt til å gi ut personalia for å få bevist dette eller?? skjønner ikke hvorfor jeg får servert alle disse anklagene. er det fordi jeg ikke passer inn her inne...?? jeg har blitt mobbet og trakassert siden jeg logget meg på for første gang for få timer siden.. jeg fikk forumet anbefalt av en nabo jeg har god kontakt med.. mer kommer jeg ikke til å si om den saken.. jeg hadde litt problemer med å navigere meg frem og tilbake i forumet i starten men jeg forstår forumet og hvordan det fungerer nå. har også forstått det som at det er en aldri så liten klikk som regjerer her inne og finner det for godt å fyre opp under mobbingen mot meg.. jeg fikk til og med et eget bilde med tekst for å understøtte mobbingen...

jeg er faktisk ikke denne brukeren som dere anklager meg for å være?? er jeg nødt til å gi ut personalia for å få bevist dette eller?? skjønner ikke hvorfor jeg får servert alle disse anklagene. er det fordi jeg ikke passer inn her inne...?? jeg har blitt mobbet og trakassert siden jeg logget meg på for første gang for få timer siden.. jeg fikk forumet anbefalt av en nabo jeg har god kontakt med.. mer kommer jeg ikke til å si om den saken.. jeg hadde litt problemer med å navigere meg frem og tilbake i forumet i starten men jeg forstår forumet og hvordan det fungerer nå. har også forstått det som at det er en aldri så liten klikk som regjerer her inne og finner det for godt å fyre opp under mobbingen mot meg.. jeg fikk til og med et eget bilde med tekst for å understøtte mobbingen...

Bildet var for å oppmuntre folk til å la deg være i fred!! Det var ikke mobbing!

Annonse

Forskjell på å sette folk litt til veggs, og mobbing. Bildet refererer til denne hendelsen: http://knowyourmeme.com/memes/leave-britney-alone

Det var forøvrig kun ment som et humoristisk innslag i en helt latterlig tråd. At jeg etterhvert ikke klare å holde kjeft lengre er en annen sak..

Gjest Snydens

Forskjell på å sette folk litt til veggs, og mobbing. Bildet refererer til denne hendelsen: http://knowyourmeme.com/memes/leave-britney-alone

Det var forøvrig kun ment som et humoristisk innslag i en helt latterlig tråd. At jeg etterhvert ikke klare å holde kjeft lengre er en annen sak..

jeg tok det ikke som et humoristisk innslag.. 

Hva er dette slags mobbing?

Hvordan vet dere at denne damen er "fake"?

Skulle jeg gjettet ville jeg trodd at den som kom inn i ny drakt her var mamma til ADHD gutt. Nå blir jeg vel kjeftet på og kanskje utestengt, men hvorfor i all verden er det lov mobbe noen mens andre blir så skjermet at det grenser til latterlig?

Det snakkes om klikker her inne og de kommer bare mer og mer frem. De har vingene rundt ADHD mamma og er så himla sjokkerte over alle som mobber, også er de fan så ufine selv mot denne brukeren.

Anonymous poster hash: 4a83a...c33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...