Gå til innhold

noen pergodamer her?

Anbefalte innlegg

ja, da fikk jeg påvist pco etter gynekologisk undersøkelse på volvat. Har slitt litt i over et år med å få barn. hadde en kjemisk graviditet april 13 og en MA i oktover 13. I løpet av et år har syklusen min variert fra 40-70 dager. Tok noen hormonprøver også som jeg ikke for svar på før om en ukes tid. Jeg fikk resept på perotime enkelkur i første omgang. Gynekologen mente at jeg burde vente til mensen kom før jeg begynte på pergo. Jeg tok opp med henne ang provera og hun mente det beste var at jeg fikk menstruasjon naturlig. jeg er på syklusdag 57 og har enda ikke fått eggløsning (temper) og i følge gyn hadde jeg heller ikke hatt eggløsning og hun kunne verken se om det skulle komme en i nærmeste dagene. Leste litt på felleskatalogen ang pergotime at man kunne begynne midt i en syklus..

Er det noen her som hatt gjort det? Jeg har jo enda ikke hatt eggløsning. Er det lurt?

Anonymous poster hash: 65c6e...b2d
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144119647-noen-pergodamer-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle også vente på neste mens før jeg startet med min første pergokur, denne kom aldri. Tok kontakt med gyn etter en stund (burde sikkert ikkje ventet så lenge som jeg gjorde) fikk da provera som jeg tok før pergo.

Fikk beskjed om at det var lurt å "resette" systemet før pergo.

Jeg fikk verken eggløsning eller mens av pergo, så ble ny provera kur før hver pergokur på meg.

Anonymous poster hash: 038cc...8e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...