Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Hva hjelper? Jobber som pleieassistent på sykehjem og stortrives i jobben min. Vil helst holde ut lengst mulig, trives kjempegodt i jobben og mtp det sosiale osv.. Hver eneste morgen jeg våkner er ryggen døds-stiv, greier ikke bøye meg ( og dette er også noe jeg sliter med på jobb), må alltid ha en pute bak ryggen når jeg sitter i sofaen og klarer ikke finne en behagelig liggeposisjon om natta, det tar iallefall fryktelig lang tid Var jo så i såå god form i 2 trimester der jeg spratt om av sengen hver eneste morgen, gikk med høyt tempo på jobb, var i kjempeform her hjemme men nå er ryggen og bekkenet dritt! 31+3 uker i svangerskapet. Så hva hjelper egentlig? Varmtvannsbasseng, fysioterapi, el? Blir takknemlig for tips. Greier ikke trene på treningssenter mere, går turer - i nøden Anonymous poster hash: c8733...301
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 Jeg bruker denne. Fantastisk bra krem. https://www.lifebutiken.se/life/produkter/Liniment_och_kylande_gel/Life_Liniment.ecp kjøler først så varmer den. Og bruker du den når du jobber vil varmen musklene lager gi enda bedre varmeeffekt. Har forsøkt mye kremer og denne er den beste. Anonymous poster hash: 05ab0...14b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå