Gå til innhold

Dere som jobber på kontor.. Begynner dere å jobbe med en gang dere kommer på jobb?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slik er det der jeg jobber også. Der tar vi gjerne en kopp kaffe sammen med sjefen på morgenen :) Ikke så lenge da, men nok til å si hei og skravle noen minutter før vi begynner dagen. Og noen spiser frokosten samtidig med kaffen. 

Anonymous poster hash: 84f5f...4da

Skrur på pcn, går på do, sier hei til kollegaene mine, henter kaffe og begynner å jobbe, ja. 

Hvis det ikke er noe å gjøre akkurat da, hender det jeg leser nettaviser eller noe slikt i noen minutter, men ikke ellers.

Slår på pc'en

Lager kaffe og begynner å jobbe

Når kaffen er klar så drikker jeg den mens jeg jobber :)

Hater å sitte foran pc'en en hel dag :(

Anonymous poster hash: 2f029...46f

Har det veldig deilig på jobb jeg altså.

Jobber på kontor. Begynner tidlig (før 8). Om det ikke er noe som haster, begynner jeg ikke å jobbe på saker før senere. Logger meg på PC`en, sjekker mail, FB, nyheter.

Så går jeg i kantina og lager meg frokost (havregrøt eller bagels eller noe annet godt). Tar meg en kaffe. Skravler med kollegaer.

Klager IKKE over min arbeidssituasjon. Kunne ikke hatt det bedre tror jeg!! :-)

Anonymous poster hash: e77c0...4f2

Hvor jobber du??

Kommunen??

Jobber på kontor. Begynner tidlig (før 8). Om det ikke er noe som haster, begynner jeg ikke å jobbe på saker før senere. Logger meg på PC`en, sjekker mail, FB, nyheter.

Så går jeg i kantina og lager meg frokost (havregrøt eller bagels eller noe annet godt). Tar meg en kaffe. Skravler med kollegaer.

Annonse

Hvor jobber du??

Kommunen??

Nei, i et større privat firma.

Ja henter kaffe og starter å jobbe. Gjør en ganske hjernedød jobb den første timen så sitter bare å trykker på musa og småprater med kollegaer samtidig.

Anonymous poster hash: d7433...7b6

Oljefirma som begynner på S ?

Hehe

Vet hvordan det er å jobbe der :)

Hvor jobber du??

Kommunen??

Å herregud!

Hvorfor valgte jeg å bli lege? Her starter dagen rett på med rapport og undervisning slag i slag før man går opp på avdelingen for å lese om pasientene, deretter er det previsitt og så visitt. Da har klokken allerede blitt halv ett.

Om man har vakt så begynner man rett på i akuttmottaket. Ingen kjære mor her.

Anonymous poster hash: 0b2bf...8f7

Oljefirma som begynner på S ?

Hehe

Vet hvordan det er å jobbe der :)

Hvor jobber du??

Kommunen??

Hehe, nei. Er det sånn flere steder altså?

Annonse

Jeg jobber ikke på kontor. Men dagen starter med en kaffe, rapport/skravling en halvtimes tid. Så er det bare å vente på å hjelpe et par folk med morgenstell og frokost. Så rolig frem til lunch kl 13.30.

Anonymous poster hash: 67848...7ca

Du lege, regner med du blir betalt etter det og :)

Kan si hvor mye jeg har i årslønn da. Jeg som bruker laaaang tid på morgenen og hvor alt nesten bare er kos.

Har en årslønn på 468 000,-. Synes det er ekstremt bra til den jobben jeg har... ;-)

Setter over kaffen, rydder litt på venterom og undersøkrlsesrom (det er jobb da) og tar meg en kopp kaffe og en brøddkive mens jeg logger meg inn i alle progr jeg skal ha opp. Så er det litt oppdateringer, utskrifter ol og da titter jeg på mail, vg og fb i mens. Så er det jobbings!

Jeg tar av yttertøy, slår på pc'n, tømmer og vasker kaffemaskinen på kjøkken et mens jeg prater litt med mine kaffetørste kollegaer som venter på at kaffemaskinen skal bli klar. Så logger jeg inn på pc'n og begynner å jobbe.

Anonymous poster hash: 9f563...219

Du lege, regner med du blir betalt etter det og :)Anonymous poster hash: 2f029...46f

Jeg skjønner ikke argumentet ditt. Fordi du trolig tjener mindre enn jeg så betyr det ikke at du skal late deg på jobb? Mener du at jeg må jobbe mer per time enn deg pga at jeg er lege? Mener du at jeg ikke fortjener lønnen min med seksti timers uke knapt uten pauser på jobb? Grunnen til at en lege tjener mye ligger ikke i timelønnen, men i antall timer på jobb/uke som ligger mellom 45-69.

Poenget med mitt innlegg var at jeg ble overrasket over hvor ineffektivt mange jobber, og jeg kjente på at det iblant kunne ha vært kjekt å starte dagen med surfing.

Anonymous poster hash: 0b2bf...8f7

Sløve hele gjengen her.....

Lese avisen på jobb, drikke kaffe, gå rundt også hilse på kollegaene.. Herregud.

Velkommen til fødeavdelingen hvor vi såvidt får gå på do ;)

Dere burde ha dobbelt så lite betalt som oss

Anonymous poster hash: 663b1...e52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...