Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mini på 5 uker har snart vært forkjøla i 2 uker. Går greit på dagen og fornatten, men etter mat på natta sliter han med søvn pga tett nese !! Er snart zombie her ; )

Har brukt nesesug som funker dårlig .. Tenkte prøve den Frida nesesug da den skalvære bedre.

Har hevet sengen ved hodet

Drypper med mm og saltvann

Har det kaldt på soverom

Noen flere tips ?? Hvor lenge er deres erfaring at forkjølelse hos sånne små henger i ??

Hilsen en trøtt mamma : ))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144119499-forkj%C3%B8la-baby-hvor-lenge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

minsten her har blitt forkjølet over helgen! han surkler og hoster! ikke feber, men viser ubehag! å sitter litt rådløs som deg! slimet sitter lengre inn i nesen og halsen, så får det ikke ut lissom! men har også bygget opp hjertebrettet og har rommet kjølig! har jo 3 basillbomber/ storesøsken som er oppi han! så hadde vært merkelig om han lillebror her slapp unna! men tenker kanskje å ta turen til legen å ta crp på han, for å være sikker på at det bare er virus og ikke noe han trenger behandling for! om jeg ikke tar feil kan det vel gå en 3-4 uker før det er over... men skal ikke si noe sikkert her! en kan gi paracet skulle han være veldig smertepreget, men ville ha rådført meg litt hos legen! min er 6 uker nå, å kjenner jeg ikke får roen i meg når han er så surklete! blir noe småhysterisk kjenner jeg... han er ho så liten..

Ikke feber her heller,

Legen lyttet på han og sa at det kun sitter i de øvre luftveiene dvs nese så er bare vanlig forkjølelse , men slitsomt for de allikevel . Høres jo ille ut når de puster gjennom den tette lille nesa!

I natt var det ille her ... Sov omtrent ikke etter kl 3. Han hyler ikke da men styrer og grynter noe voldsomt, til slutt sovnet han i sideleie ned hode på armen min.....

Håper det gir seg snart så nettene blir bedre !!

God bedring til nurket ditt : ))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...