Gå til innhold

Håpet som blir mindre og mindre.

kosti

Anbefalte innlegg

Mister igjen nå. Er 5. gangen nå. Har hat 1 Sa og 4 MA. Satte i gang med cytotec natt tili går. Mister mer og mer troen på at vi noen gang kommer til å få en mirakelbaby som jeg nå føler det blir hvis vi noen gang kommer til å få en baby. Etter utredningen for habituell abort, så startet jeg opp med Albyl e som jeg nå tar fast, så bruker jeg crinone etter eggløsning og klexane fra positiv test. Skal nå og starte opp med prednisolon ved positiv test. Se om det ken hjelpa. Har ikke brukt prednisolon før, men fikk det nå etter å ha mistet for 5. gang.

Fortsetter under...

Kjenner meg veldig igjen!

Etter 5 SA og 1 MA har til og med satt meg på IVF uten at det har hjulpet, endte i exu. Men nå etter tips her inne skal jeg få bestilt meg time hos privat Gy i et håp om at prednisolon kan hjelpe meg. Får håpe at det er vidunder medisinen som skal til for oss!

Etter 5 SA og 1 MA har til og med satt meg på IVF uten at det har hjulpet, endte i exu. Men nå etter tips her inne skal jeg få bestilt meg time hos privat Gy i et håp om at prednisolon kan hjelpe meg. Får håpe at det er vidunder medisinen som skal til for oss!

Har de ikke funnet noe grunn til at det sannsynligvis går galt? Får håpe du får prednisolon og at det er det som skal til. Jeg er kanskje den som spør å graver en del, men syns det er godt å få snakke med andre som står i en lignende situasjon. Jeg er ikke åpen rundt med de rundt meg. Er kun noen få jeg har snakket med. Men kjenner det er godt å komme i kontakt med andre som har mistet ca like mange ganger og er i en fortvilet situasjon. Er ikke noe en unner noen, men når vi er der så er det godt å snakke med noen i liknende situasjon som jeg føler jeg sier gang på gang. Ikke føler men vet.

Har de ikke funnet noe grunn til at det sannsynligvis går galt? Får håpe du får prednisolon og at det er det som skal til. Jeg er kanskje den som spør å graver en del, men syns det er godt å få snakke med andre som står i en lignende situasjon. Jeg er ikke åpen rundt med de rundt meg. Er kun noen få jeg har snakket med. Men kjenner det er godt å komme i kontakt med andre som har mistet ca like mange ganger og er i en fortvilet situasjon. Er ikke noe en unner noen, men når vi er der så er det godt å snakke med noen i liknende situasjon som jeg føler jeg sier gang på gang. Ikke føler men vet.

Nei, ikke funnet noen årsak til hvorfor jeg mister så tidlig. Hadde jeg mistet senere så hadde det vært antifosfolipid syndromet som var årsaken. Men jeg mister før den skulle ha slått inn. Både jeg og samboer har blitt grundig sjekket pga habituell abort, og før de satte oss på assistert befrukning.

Min teori er at imunforsvaret mitt er overaktivt pga , antistoff syndrom, lavt stoffskifte og astma og alergi. Så sattser på at prednisolon skal hjelpe meg. Eneste jeg ble litt usikker på er jo at jeg går jo allerede på alergimedisiner, og har fortstått at den også er i den samme sjangeren. Men sattser på at jeg får litt svar hos den Gy som jeg skal skaffe meg time hos :)

Jeg er også som deg, er veldig få som vet hva jeg går igjennom. Har etter hvert blitt blittelitt mer åpen på det, slik at jeg har pratet litt med to av venninnene mine. Men de forstår ikke helt. Mye lettere å prate med noen som er i samme situasjon.

Har også lest om noen som faktisk klarer å bære frem et barn ved å få Metformin, som er et medikament for de som egentlig har insulin residens, de har da fått metformin uten å fått påvist insulin residens, men det har alikevel hjulpet dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...