Gå til innhold

Tid for nr to? Frustrert..

Mia2010<3

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurer på når tida er inne for nummer to..? Jeg vet at dette er svært individuelt, og ikke likt for alle.. Men jeg må bare få ut litt av frustrasjonen min.. Vi har ei datter som blir 4 i mai, og jeg mener nå at tida er inne for en til..men samboer er ikke enig.. Han vil ikke ha flere nå..han sier ikke noe spesiell grunn, bare at han ikke vil. Jeg vet at jeg må ta hensyn til dette..men jeg ønsker så gjerne at ho skal få søsken som ho kan ha glede av.. Har dere tips til å overtale?;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Punkt en må jo bli å kreve et svar på hvorfor.

Det betyr jo ikke at du ikke respekterer hans rett til å ha en mening, men det er jo greit å vite om det er pga økonomi, det praktiske, at han er lei i forholdet eller hva det nå måtte være.

Hva du kan gjøre for å eventuelt overtale ham/rydde hindringer ut av veien avhenger jo veldig av hva hans grunn er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må kunne gi deg en skikkelig forklaring på hvorfor han ikke vil! Jeg skjønner veldig godt at du mener tiden er moden. Evt kan du slutte på p-pillene og fortelle ham at du har sluttet med prevensjon fordi du har et inderlig ønske om å gi datteren deres et søsken, så nå er det hans tur til å besørge prevensjonen hvis han føler det annerledes.

Anonymous poster hash: 5d69e...70b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...