mamma_til_gutt Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Gutten min på ett år er ganske hes. Ellers er han i topp form og godt humør. Sovet godt også, så ingenting tyder på at halsen er sår. Men så slo det meg plutselig at det kan være regel på dette.. Kan han dra i barnehagen?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Jeg ser ikke noe problem med å sende barnet i bhg, men finnes sikkert en regel her inne;) Anonymous poster hash: dc46f...0e3
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Ikke noe problem. Mange er jo hese lenge uten å være dårlige i det hele tatt. Anonymous poster hash: 10aa7...a3d
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 Hes? Nei, da må han nok være hjemme en uke. Anonymous poster hash: 0e38d...b22
mamma_til_gutt Skrevet 11. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2014 OK, takk for svar. Det ble barnehage. Synes det er så vanskelig å vite når det er restriksjoner om smitte. Barnehagen har ingen egen oversikt, så må ta det fra gang til gang. Takk for saklig svar du nederste, det er jo hyggelig at du brenner med inne med informasjon og ikke hjelper når noen ikke er like smarte og erfarne som deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå