visningsnavnet Skrevet 10. februar 2014 #1 Del Skrevet 10. februar 2014 Hei. Vet det sikkert er 1000 spørsmål om hva dere tror her inne. Jeg trenger litt håp! Er som sagt i overskriften 7 dager Over IKM. Dette er bare pp2, men man har jo alltid et lite håp når man prøver. Syklusen min pleier ikke være forsinket,MEN den har vært sen 3-4 ganger før.. Forskjellen nå er at før hadde eg alltid en følelse av at den var rett rundt hjørnet, men det har jeg ikke denne gangen. Har ikke vært på noe symptom-jakt, men det jeg derimot har gjort er å Google forandringer som har skjedd. Og selvfølgelig funnet masse linker hvor folk har hatt det som symptomer. Feks : mye mer tørst en vanlig. (drikker nå hele tiden) Livlige drømmer (husker hvertfall flere drømmer nå) Liten blødning under forrige sex (ikke slik jeg så friskt blod. Men sorry for detaljer men noe av spermet var litt blod på) Det var hva jeg kom på akkurat nå. Og ja. Jeg vet eneste måten å vite sikkert på er å teste. Tok en test jeg hadde kjøpt i Polen. Denne var vist ikke lik som de vanlige, var nemlig et slikt rør på den så man skulle dryppe tisset i en liten rute. Jeg viste jo ikke hvor mange drypp eg skulle ta, så tok 3 grunnet jeg så et tretall i bruksanvisningen. Googlet det eetterpå. det sto ikke tre drypp der. Men noe annet som eg ikke husker akkurat nå, testen ble hvertfall blendahvit Hva tror dere. Kan det være full klaff denne mnd ? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144119126-ikm-7-dager/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå