Gå til innhold

Noen turnusarbeidere der ute?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da jeg var gravid for snart 3 år siden gikk jeg dag og aften, ikke natt da det er egen nattevaktturnus. Dag og kveld gikk greit. Gikk fullt ca til 6 mnd ..da fikk jeg fikk bekkenløsning. Det med å gå natt når er gravid kan være ganske krevende. Ei jeg jobba med ble flyttet over fra natt til dag/kveld da hun var gravid pga søvnproblemer. Kanskje det er mulig å få tilrettelagt så du kan gå på dag/kveld istedet? Du har uansett rett på tilrettelegging! :tommelopp:

Jeg har nattevaktsstilling. Det går bra foreløpig, 5+2… Men blir såklart redd av å google nattevakt + gravid :o

Uff, dag og aften kunne jeg absolutt ikke tenkt meg. Kanskje en må jobbe flere vakter også da? Dersom du ønsker å kutte ut nattevaktene, er det vel mulig å tilrettelegge :)

Endret av Syrin84

Jeg jobber nattskift og legen og jordmor har sagt at så lenge jeg har det bra så er det helt greit å jobbe.. det er sikkert litt annerledes å jobbe alle skifta om hverandre da men.. må nesten kjenne litt på det selv tror jeg. Vurdere det ut i fra formen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...