Gå til innhold

10 dager til termin :)

Anbefalte innlegg

Ja.. fikk beskjed sist gang at jeg bare måtte ringe hvis jeg kjente mindre liv igjen, og at jeg ikke var hysterisk :) men er likevel vanskelig å vite hva som er normalt syns jeg. Blir jo mindre og mindre plass!

Er fullmåne i morgen så håper på litt action da :)

Fortsetter under...

Greit å vite at det er flere son føler det er litt stille. Husker det fra sist også, men blur urolig likevel ..

Å ja det er det ja.. Kanskje blir det fullmånefødsel på valentinesday da ;) baremeg du har vel termin i morgen i tillegg?

Huff da! Det hørtes absolutt ikke ålreit ut. Får håpe det farer fort forbi!

Er vel optimistisk å håpe på baby i helga for min del, fortsatt ingen tegn til at noe skal skje.. har mistet helt troa på at noe skal skje før termin :(

Annonse

Inne og sjekker om det skjer noe hos dere jenter:) Her er det fortsatt 0 tegn på fødsel:( Om noen timer er jeg over termin. Mannen i huset håper at det skjer noe på søndag for da har han selv bursdag, dvs. at imorgen kveld er vi forhåpentligvis på vei til Riks:)

Jeg har heller ikke født.. Men jeg kjenner at jeg er så lite klar for å være gravid lenger at jeg har gravd meg ned og orker ikke å være med på noe som helst… Blæh.. Bare venter! Og har prøvd ALT til ingen nytte!!

Føler det akkurat på samme måte nå! Dritt lei og har prøvd alt. Hjelper ikke at jeg får en drøss med meldinger hver dag av folk som lurer på om jeg skal føde snart. Begynner å bli smågal og frustrert merker jeg.

Annonse

Dette er min fyrste gong, så eg merke at det er litt mixed feelings.. På ein måte vil eg berre ha ho ut, men samtidig er det veldig trygt og godt å ha ho der inne.. Er så spent på fødselen og korleis kroppen min kjem til å takle det, spent på korleis det starter, kor lang tid det tar, kor vondt det blir.... Og på å møte det lille sparkevesenet som trives så alt for godt der inne...Prøver å holde motet oppe, men kjenner jo at magen blir tyngre, alt er slitsomt, har klart å få hemorider sånn heilt på slutten og, så er vel mest klar for å få ho ut!

Korleis er partneren dåkes? Engasjert og forberedt? Min mann gleder seg veldig og erveldig snill medmeg, men eg mistenker at han ikkje har snøring på ka som venter under fødsel.. Han stoler 100% på at jordmor forteller han ka han skal gjera og at eg har kontroll.. Er redd eg har nok med meg sjøl når den tid kommer.. Har prøvd snakke med han om det, men da blir han lei seg for at eg trur han ikkje bryr seg..

Dette er min fyrste gong, så eg merke at det er litt mixed feelings.. På ein måte vil eg berre ha ho ut, men samtidig er det veldig trygt og godt å ha ho der inne.. Er så spent på fødselen og korleis kroppen min kjem til å takle det, spent på korleis det starter, kor lang tid det tar, kor vondt det blir.... Og på å møte det lille sparkevesenet som trives så alt for godt der inne...Prøver å holde motet oppe, men kjenner jo at magen blir tyngre, alt er slitsomt, har klart å få hemorider sånn heilt på slutten og, så er vel mest klar for å få ho ut!

Første for meg og :) merker jeg er veldig spent men samtidig nervøs, blir jo en helt ny hverdag! Men er veldig klar for å møte ho nå, venter bare på de første tegnene. Når har du termin?

Da er jeg tilbake etter en heller slitsom helg med sykdom. Var spent på om det var noen som hadde født, men det ser ikke sånn ut :)?

I går begynte jeg å få skikkelige stikkinger og nedpress og trodde at NÅ skjer det noe...men nei, ble ikke noe mer med det. Kjenner likevel at det er vanskelig å gå nå, føler nesten at babyen detter ut av meg, og det føles IKKE godt! Er også veldig mye aktivitet plutselig igjen.. 4 dager til termin nå, så det er jo snart lov å begynne å håpe på fødsel. Flere som merker noe annerledes da? Føler nesten "alle" føder før termin rundt meg..så nå kan det godt bli noe action :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...