Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Takker. Dette blir 5 gang jeg mister. Lever fortsatt på håp, men det er ikke så stort lengre. Nå er det siste mulighet føler jeg. Prøver på prednisolon og ser hvordan det går. Da har jeg prøv alt, kan ikke gjør noe mer fra eller til etterpå. Viktigste for meg er å vite at jeg har gjort det jeg kan i allefall.

Uff kosti, føler sånn med deg.

Er selv gravid for 6. gang nå. Denne gangen starta jeg med albyl E før jeg ble gravid. Deretter prednisolon, fragmin og ovitrelle fra positiv test. Brukte også resten av en pakke crinone jeg hadde fra tidligere fra noen dager etter EL og til det var tomt. Vet enda ikke om det virker, men det ser ihvertfall bedre ut denne gangen enn tidligere. Ser du skriver at du skal prøve prednisolon, har du prøvd noe av det andre jeg nevner?

Gode klemmer til deg!

Huff, så ufattelig trist å høre Kosti.. Hadde virkelig håpet at det skulle gå bra for deg denne gangen.. Tenker på deg og ønsker deg masse lykke til neste gang!! Måtte spiren klore seg fast!!!

Tusen takk. Håper vi får oppleve en mirakelbaby en gang.

Uff kosti, føler sånn med deg.

Er selv gravid for 6. gang nå. Denne gangen starta jeg med albyl E før jeg ble gravid. Deretter prednisolon, fragmin og ovitrelle fra positiv test. Brukte også resten av en pakke crinone jeg hadde fra tidligere fra noen dager etter EL og til det var tomt. Vet enda ikke om det virker, men det ser ihvertfall bedre ut denne gangen enn tidligere. Ser du skriver at du skal prøve prednisolon, har du prøvd noe av det andre jeg nevner?

Gode klemmer til deg!

Jeg går foreløpig fast på albyl e. Etter eggløsning starter jeg opp på crinone. Ved positiv test starter jeg opp på klexane og prednisolon. Er ved neste graviditet jeg skal prøve ut prednisolon i tilegg, er det eneste jeg ikke har prøvd. Kjenner det er viktig for meg å vite at jeg har prøvd det jeg kan før jeg gir opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...