Gå til innhold

Jeg vet at jeg virkelig lever i håpet nå, men er det noen av dere som har erfaring med lavt hcg-nivå?..

Anbefalte innlegg

Jeg fikk svar på første prøven i dag og den viste 1340 og det var lavt. Det sa også hun damen på legekontoret, og at jeg nok måtte regne med at jeg har mistet..

Jeg får mest sannsynlig svar på neste prøve på torsdag og syns det er fryktelig lenge å vente..

Utifra når unnfangelsen fant sted, skal jeg være 7+5 uker i dag.

Fortsetter under...

Har du tatt UL? Det skjer kanskje ikke så ofte, men har hørt om de som tester positivt først flere uker inn i svangerskapet pga lav hcg.

Det viktigste er at hcg-stigningen er som den skal.

Ok, takker for svar :) Men jeg ble ikke så mye klokere..

Jeg tok en ny test, og krysset kom med en gang. Jeg føler at det strekker og stikker nederst i magen og lysken, men de ømme puppene er ikke øm i det hele tatt lenger. Jeg blir bare mer forvirret og usikker..

Jeg har ikke tatt UL, det har det ikke vært snakk om og det må jeg vel vente lenge på?..

Du bor i Bergen? Volvat utfører ultralyd på dagtid/ettermiddag/kveld. Du kan bestille via nettsidene deres. De har helt sikkert ledig i morgen. 1400 er lavt ja, men vet jo aldri! Masse lykke til!

Hei!

Jeg grein meg til ultrlyd på Volvat i Bergen i uke 6 og da så jeg ihvertfall fosteranlegget.. Så jeg ville ringt å hørt med de :)

Annonse

Jeg har aldri vært borti leger som ikke har villet ta tidlig-ul. Nå tilhører jeg et legesenter som har allmennleger, gynekolog og psykolog samlet på ett sted, men ikke trenger jeg trygle å be. Gratis er det også.

Anonymous poster hash: 6b26a...851

Så volvat tar ul? Jeg var nettopp inne på siden deres, men klarte ikke å finne ut av det..Mulig jeg bare er treg og trøtt etter en senvakt :P

Bare trykk av for at du har lest informasjonen og trykk neste.

Den egne linken der som gjelder for gravide er for mer utdypende timer tror jeg. Ikke vanlig ultralyd undersøkelse. Så du må trykke neste nederst på siden :)

Masse lykke til da!

Hun tatiana er litt rar, men flink. Hun stopper plutselig å snakke og bare ser ut i luften lenge, og man vet liksom ikke om man er ferdig og kan gå når man er ferdig. Ayfer er også flink, men nektet å høre på meg da jeg sa at jeg umulig kunne ha fått positiv test samme dag som befruktning, siden hun mente jeg var opptil 2 uker kortere på vei. Viste seg jo at jeg hadde rett i mistankene mine om at det var noe hakkende gale med embryoet.

Annonse

Jeg setter virkelig stor pris på at dere gidder å engasjere dere og svare meg! :)

Jeg er bare kommet dit at jeg ikke tror det er noe liv lenger og føler at det er bortkastet tid..Muligens jeg bare er veldig negativ nå, men jeg tror jeg er det for å ikke bygge opp for mye forventninger..Jeg syns bare dette er trist..:/

Men igjen, jeg er glad for at dere bryr dere, da føler jeg meg ikke så alene :)

Lav hcg kan jo ha vært feil med målingen? Og symptomer får ikke alle! Jeg har en venninne som ikke har merket noe i første trimester, alle tre gangene. Friske, flotte barn likevel. Jeg skal ikke prøve å skape falske forhåpninger, men kanskje det kan være greit å få det sjekket? Fælt å gå sånn og kjenne at håpet svinner hen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...