Gå til innhold

Hvordan velge barnehage???

Anbefalte innlegg

Fristen går jo snart ut og her i Oslo er det så mange å velge mellom! Vil jo gjerne at min lille elskling skal gå i den "beste" barnehagen, men hvordan finner jeg den?? Jeg har ikke mulighet til å ta fri fra jobb for å gå og besøke barnehagene... Jeg kan jo ringe litt men hva bør jeg isåfall spørre om?? Det er viktig for meg at de ansatte er varme og kjærlige, men det er jo litt vanskelig å spørre om..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144118948-hvordan-velge-barnehage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den beste bhg er alltid full, sats på nr 2 ;-). Finn ut hvilke kriterier som er viktig for dere, både ift interesser og bo-/arbeidssted. For oss er utemiljø viktig, samt at den er nær. Uansett er min erfaring at personalet er de viktigste og det handler mye om personlig kjemi.

Den jeg trodde vi hadde på førsteplass er privat og vi kjenner andre som er godt fornøyd der. Men på nettsiden ser jeg at de har få fagutdannede og veldig mange som er ansatt i 2012/2013 da tenker jeg at de bare er "innom" mens de venter på en annen jobb,og DET vil jeg ikke! De kommunale barnehagene har ingen presentasjon av ansatte så jeg vet jo ikke om det er bedre der egentlig. Vi har funnet en som vi veldig gjerne vil ha,men den virker uoppnåelig.. Dette var ikke lett! :-/

Mye bedre med nye mennesker i en barnehage enn gamle og slitne barnehage tanter som ikke vil ut av Kommunen...

Jeg har jobbet på begge sider og hørt mye-snakker av erfaring som medarbeider.

og for meg var det IKKE vanskelig å velge en privat barnehage. De er så fantastiske! :duskedame:

Endret av førskolelæreren

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...