Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Men det må være SUNT da. Jeg vet jo mangen himmelske sauser og måter mend et er ikke så sunt da. -Hjelper lite at kyllingen er sunn når sausen ikke er det lissom. Jeg pleier legge kylling fileten på aliminiumsfolie, og baker det i steikovnen, for å unngå fett og olje. Attåt har jeg salat, og grønnsaker. Eller jeg skjærer opp i biter å trer de på spyd. Eller jeg lager kyllingsnadder ved å steike dem i panna. Men da er det jo det med fett/olje igjen.....ikke sunt. Ris er så smakløst, er vant med ming hurtigris bare, men bruker ikke ris, kanskje en gang i året.......... Men det er jo så smakløst..... Kyllingtips noen? Anonymous poster hash: 12944...2fe
Løvemor77 Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Her er en som aldri slår feil hos oss : http://dukkehjem.com/2014/01/30/superlett-sitronkylling-med-rotmos-og-flotesaus/ Vil du ha den mer lavkarbo, kan du bytte ut rotmosen med råkostsalat og dampet brokkoli.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 Takk takk Løvemor, denne så kjempegod ut. Ziva, hva slags sweer chillie bruker du, er det pulver på pose eller? Anonymous poster hash: 12944...2fe
Ziva Skrevet 10. februar 2014 #5 Skrevet 10. februar 2014 Bruker den på flaske, mest glad i Eldorado sin.
Ugl@ ruger... Skrevet 10. februar 2014 #6 Skrevet 10. februar 2014 Takk takk Løvemor, denne så kjempegod ut. Ziva, hva slags sweer chillie bruker du, er det pulver på pose eller? Anonymous poster hash: 12944...2fe Sweet chili saus kan man lage selv, men de fleste kjøper fedige på glass/ flaske. Men det er definitivt ikke sunt, stappfull av masse sukker. Det kan sammenlignes med et syltetøy nesten.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #7 Skrevet 10. februar 2014 Takk takk Løvemor, denne så kjempegod ut. Ziva, hva slags sweer chillie bruker du, er det pulver på pose eller? Anonymous poster hash: 12944...2fe Sweet chili saus kan man lage selv, men de fleste kjøper fedige på glass/ flaske. Men det er definitivt ikke sunt, stappfull av masse sukker. Det kan sammenlignes med et syltetøy nesten. Oi, soppas..............det høres ikke bra ut. Hvordan lage den selv da? Anonymous poster hash: 12944...2fe
Ugl@ ruger... Skrevet 10. februar 2014 #8 Skrevet 10. februar 2014 Takk takk Løvemor, denne så kjempegod ut. Ziva, hva slags sweer chillie bruker du, er det pulver på pose eller? Anonymous poster hash: 12944...2fe Sweet chili saus kan man lage selv, men de fleste kjøper fedige på glass/ flaske. Men det er definitivt ikke sunt, stappfull av masse sukker. Det kan sammenlignes med et syltetøy nesten. Oi, soppas..............det høres ikke bra ut. Hvordan lage den selv da? Anonymous poster hash: 12944...2fe Google en runde på sweet chli og oppskrifter og kansje lavkarbo så bør det være alternativer der ute. Finnes annen søtning å bruke regner jeg med, feks stevia, sukrin ol.
Ugl@ ruger... Skrevet 10. februar 2014 #9 Skrevet 10. februar 2014 http://charlotte1987.blogg.no/1329434153_hjemmelaget_sweet_chi.html Fant denne etter et kjapt søk.
2 prinser <3 Skrevet 10. februar 2014 #10 Skrevet 10. februar 2014 Er vel bare og google det vel, forøvrig så burde du lære deg å skrive, dette hørtes ut som tull!
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 10. februar 2014 #11 Skrevet 10. februar 2014 Ris kan du koke sammen med finhakket løk og hvitløk, og andre krydder. Da blir det ikke så tamt i smaken. Hurtigris er jo ikke kjent for den gode smaken akkurat. Jeg synes kikkoman gjør seg utmerket som saus alene. Og så tenker jeg at en kaloririk saus ikke nødvendigvis er feil, bare ikke maten blir druknet i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå