GrønnTe Skrevet 10. februar 2014 #1 Del Skrevet 10. februar 2014 Hei! Vet ikke hvor dette passer inn, så prøver her. Jeg har fortsatt ikke fått igjen mensen! Jenta mi er 14 mnd., og jeg sluttet å amme i desember. Da hadde jeg jo trappet ned sakte men sikkert, så gikk ikke fra fullamming til full stopp. Når fikk dere tilbake mensen? Jeg synes det drøyer veldig. Måtte ha utskrapning etter fødsel, men det skal vel ikke ha noe å si? Vi ønsker oss lillebror eller -søster, men det går jo ikke uten EL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
.Lillemy. Skrevet 10. februar 2014 #2 Del Skrevet 10. februar 2014 jeg fikk igjen mensen når gutten var 14 mnd, da hadde jeg ikke ammet siden han var 11 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*oktobergutt 12* Skrevet 10. februar 2014 #3 Del Skrevet 10. februar 2014 Samme her... etter 14 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carina har to små gull Skrevet 14. februar 2014 #4 Del Skrevet 14. februar 2014 Gutten min er straks 15 mnd og har fortsatt ikke fått den, men ammer enda en god del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
førskolelæreren Skrevet 15. februar 2014 #5 Del Skrevet 15. februar 2014 Jeg fikk igjenn mensen etter 3 måneder, men ammet kun 2 av de.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå