*Attpåklatten* Skrevet 10. februar 2014 #1 Del Skrevet 10. februar 2014 Når blir det litt sjeldnere?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 10. februar 2014 #2 Del Skrevet 10. februar 2014 Min gutt er 5 uker og siste uken syns jeg det har blitt noe sjeldnere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
☆☆☆ Skrevet 10. februar 2014 #3 Del Skrevet 10. februar 2014 Mi på 12 veker bæsja i går, første skikkelige bæsj sida sist søndag. Har vore slik sida ho var eit par veker. Det er umogleg å seie kor tid bæsjemønsteret endrar seg, hjå morsmelkernærte barn er "alt" normalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Attpåklatten* Skrevet 10. februar 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 10. februar 2014 Vet at det er normalt, men hun blir sår også, for jeg klarer ikke alltid å følge med hele tiden. Håper det blir litt sjeldnere snart;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
☆☆☆ Skrevet 10. februar 2014 #5 Del Skrevet 10. februar 2014 Vet at det er normalt, men hun blir sår også, for jeg klarer ikke alltid å følge med hele tiden. Håper det blir litt sjeldnere snart;)Smør henne med vaselinsalve/sinksalve/inotyol, slik at bæsjen ikkje kjem i kontakt med huda. Vask kun med vatn, fjern salven og ta på ny etter god lufttørking ein gong for dagen. Det burde hjelpe. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 10. februar 2014 #6 Del Skrevet 10. februar 2014 Etter at vi har vasket bort bæsjen på vår gutt tar jeg ofte babyolje på en sånn engangsklut/ kompress og vasker med det. Har han bare tisser vasker jeg ofte kun med olje...det forebygger sårhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogsprinsessa Skrevet 10. februar 2014 #7 Del Skrevet 10. februar 2014 Vår bæsjet også HELE tida! Og ble sår... Vi vasket med olje, og det hjalp! Tok vann på kluten, og så olje. Det er mer skånsomt å vaske med glatt olje enn vann. I tillegg er det lurt å la stumpen lufte seg litt (selv om h*n alltid bæsja på håndduken da da). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Attpåklatten* Skrevet 10. februar 2014 Forfatter #8 Del Skrevet 10. februar 2014 Vår bæsjet også HELE tida! Og ble sår... Vi vasket med olje, og det hjalp! Tok vann på kluten, og så olje. Det er mer skånsomt å vaske med glatt olje enn vann. I tillegg er det lurt å la stumpen lufte seg litt (selv om h*n alltid bæsja på håndduken da da). Hehe, ja det går noen håndkle per dag;) smører med sinksalve. Det hjelper bra:) takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå