Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Nå hyperventilerer jeg omtrent og innbiller meg at jeg skal dø i fra barnet mitt og det som verre er. har bestilt meg time over nettet hos en hudlege men noen dager til konsultasjon. Jeg har en litt større føflekk på brystet. I dag oppdaget jeg masse svarte prikker på denne:( Søkte opp dette og det er visst veldig alvorlig med disse svarte prikkene:( Jeg bruker selvbruning nå og da og tenkte derfor at jeg skulle forsøke å vaske det bort. ( Ja, vet, men er desperat). Min mor hadde føflekkreft som ung. Etter litt skrubbing gikk flekkene bort!!! Det er klart det ble en lite sårhinne over pga skrubbingen, men de sorte prikkene ble borte bortsett fra et par mindre synlige. Noen som kan kaste over erfaring, ord eller lignende????? (((((((((( Anonymous poster hash: 1cf6d...5ab
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Skal ikke uttale meg om dine føflekker, men vi var nylig å fjernet en føflekk på beinet til dattera mi. Den hadde gått fra å være liten og mørkebrun til å bli stor og svart. Hudlegen sa den var ufarlig, men fjernet den siden vi ønsket det. Jentas far har hatt hissig føflekkreft to ganger før, derfor er vi veldig obs på jentas føflekker. Hudlegen forklarte at føflekker kan forandre seg selv om de er helt ufarlige. Men greit å få sjekket opp for det. Lykke til, hi, jeg krysser alt jeg har for at dette ordner seg Anonymous poster hash: 52614...db5
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Slapp aaaav!! det er mest sannsynlig IKKE kreft! Helt sant Sjekk deg for sikkerhets skyld, men legg deg og sov med ro i sinnet
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 Men tror dere de svarte prikkene kom av selvbruning f.eks? rart de ble borte når jeg gnikket oppe på. Er så redd for å dø at jeg snart dør av tanken;((( Anonymous poster hash: 1cf6d...5ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå