Hubro :) Skrevet 9. februar 2014 #1 Del Skrevet 9. februar 2014 Selv om man har vært gjennom en del forsøk og tror man har fått med seg det meste og føler seg ganske så erfaren, så dukker det allikevel opp ting som gjør at man føler seg usikker å ganske så uvitende og man trenger å få høre en annens erfaring! Etter innsett 24.januar av to fryseegg tok jeg en urintest på rd 13 som var negativ, tenkte at det kunne være tidlig siden det var frys. Men gleden varte ikke lenge - natt til rd 14 begynte jeg å småblø (uvanlig til meg å være, bruker alltid og blø ordentlig fra første stund). Småblødde utover dagen så ringte klinikken og fortalte dette. Fikk da beskjed at jeg skulle fortsette å ta medisinene og ta en ny urintest på rd 15. Denne testen viste seg å være feil med og siden jeg ikke hadde noen ny for hånda og fortsatt blødde valgte jeg å slutte med medisinen. Nå kommer det som forundrer meg. Jeg har alltid kraftige menssmerter etter negative forsøk, sammen med mye blødning og blodet bruker å være full av klumper (beklager ordbruken). Men denne gangen har jeg ikke hatt menssmerter, det er ikke like mye blod som det bruker å være og det er kun friskt blod (ingen mørke klumper). Samtidig er jeg veldig tungpustet, kvalm og har sånn rart press/trykk i skjeden. Hard mage (bruker å være løs når jeg har mensen), brystene blitt ømme og jeg er oppblåst.Skulle ta blodprøve om tirsdagen, men jeg har valgt å ta den i morgen for å utelukke eventuell graviditet eller evt. få bekreftet at jeg kanskje bare har blødd ut ene egget slik at jeg burde fortsette med medisin.Noen som har vært borti lignende ? Føler jeg kansje ikke burde avsluttet med lutinus.. Usikker.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144118770-gammel-i-gamet-men-samtidig-s%C3%A5-uvitende/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tidenerinne Skrevet 11. februar 2014 #2 Del Skrevet 11. februar 2014 Har ikke noe svar til deg, men ville bare ønske deg lykke til. Og så syns jeg du skal starte opp igjen med lutinus, sånn i tilfelle. Eller har du kanskje fått tatt blodprøber og fått noe mer svar på hva som skjer? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144118770-gammel-i-gamet-men-samtidig-s%C3%A5-uvitende/#findComment-146109620 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hubro :) Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 12. februar 2014 De hadde ikke fått svar på blodprøvene da jeg ringte klinikken, men siden urinstixen var negativ og jeg hadde avsluttet bruk av lutinus gikk vi rett igang med planlegginingen av neste forsøk. Så ved neste mens allerede er vi klar for stimulering og nytt uttak. Så satser på mars blir vår måned siden det blir vårt siste forsøk! Takk for at du tok deg tid å skrive noen ord selv om du ikke hadde slike erfaringer Tidenerinne Takkeklem sendes din vei Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144118770-gammel-i-gamet-men-samtidig-s%C3%A5-uvitende/#findComment-146113285 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå