Gjest Helle_Høygir Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Jeg gir meg ende over - den lyseblå lua som OL deltagerne har er pjonet!!!! Jeg trodde jo dette var strikk på høyeste nivå, men det er jaggu pjonet! Tenk at jeg kanskje kan klare noe sånt selv???
sug lut Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Kule greier, da blir det jo schvært og finnes sikkert kule oppskrifter og sånt!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Men hva ER pjoning? For en som knapt kan strikke, mener jeg.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 Doktor google sier at pjoning er en eldgammel hekleteknikk og det er på et vis hekling light! Men jeg kan ta feil der.. Jeg trodde jo strikking var lett hehehehehe
sug lut Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Pjoning er å hekle i bare ene halvdelen av maska, såvidt jeg forstår, bare bakre del.
Anne-B. Skrevet 10. februar 2014 #6 Skrevet 10. februar 2014 What? Jeg har kunnet pjone i 20 år uten å være klar over det. Internett, du.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 10. februar 2014 #7 Skrevet 10. februar 2014 Jeg regner med at pjoning blir å sette øverst på cv'en fremover!
Musemorbr / Skrevet 10. februar 2014 #8 Skrevet 10. februar 2014 Føler meg som en trendsetter. Ja for jeg pjonet jo en lue noen uker før ol. Tilfeldig? I think not!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå