DaTuMa Skrevet 9. februar 2014 #26 Skrevet 9. februar 2014 (endret) Tror jeg betalte 3700 på Alnabru ifjor, mulig det var 2700 enten eller. Ligger på alnabrusenteret, ved toys r us. uansett, så er jeg veldig fornøyd der og har gått dit med både hund, katt og rotter. Vi prøvde kjemisk først og tok ordentlig etter ett år da den kjemiske gikk over. Gjorde det pga markering inne og det fungerte strålende Endret 9. februar 2014 av DaTuMa
Bustetroll Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #27 Skrevet 9. februar 2014 (endret) Tror jeg betalte 3700 på Alnabru ifjor, mulig det var 2700 enten eller. Ligger på alnabrusenteret, ved toys r us. uansett, så er jeg veldig fornøyd der og har gått dit med både hund, katt og rotter. Vi prøvde kjemisk først og tok ordentlig etter ett år da den kjemiske gikk over. Gjorde det pga markering inne og det fungerte strålende åh, så flott! Da skal jeg titte der også =) hva heter klinikken? TAM dyreklinikk Alna? Endret 9. februar 2014 av Bustetroll
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #28 Skrevet 9. februar 2014 Hvorfor vil du kastrere hunden din? Det er egentlig ikke lov å kastrere friske hunder. Hvor står dette skrevet? Bare nysgjerrig Anonymous poster hash: 8cb15...97a Det er sant at det ikke er lov så sant det ikke foreligger en medisinsk grunn. Google it. Nå er det ikke mange som bryr seg så mye om denne loven lengre da.. Penger betyr mer enn loven for de fleste dyreklinikker. Tja, dette er vel ikke helt sant. I mange land det er naturlig å sammenligne seg med er det en selvfølge å kastrere både hannhunder og tisper som ikke skal brukes i avl. Anonymous poster hash: a3eae...f3d
DaTuMa Skrevet 9. februar 2014 #29 Skrevet 9. februar 2014 Tror jeg betalte 3700 på Alnabru ifjor, mulig det var 2700 enten eller. Ligger på alnabrusenteret, ved toys r us. uansett, så er jeg veldig fornøyd der og har gått dit med både hund, katt og rotter. Vi prøvde kjemisk først og tok ordentlig etter ett år da den kjemiske gikk over. Gjorde det pga markering inne og det fungerte strålende åh, så flott! Da skal jeg titte der også =)hva heter klinikken? TAM dyreklinikk Alna? Ja syns de har greie priser på det meste. Og jeg reiser et stykke for å komme dit fordi jeg er fornøyd. Har mange andre dyrleger mye nærmere her jeg bor
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #30 Skrevet 9. februar 2014 Skulle vaksinere 2 hunder på TAM Alna. De skulle ha ca 1560kr for begge hundene. Mens på Mo dyreklinikk i Nittedal skulle de ha 550kr totalt for begge.. 1000kr forskjell for vaksine!!!!Synes ikke de er noe dyktige på TAM, kan ikke anbefale de. Anonymous poster hash: 87cba...0c9
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #31 Skrevet 9. februar 2014 Er du sikker på at problemene vil bli borte om du kastrerer hunden? Jeg var ute for en veterinær på Groruddalen Dyreklinikk som absolutt anbefalte oss kastrering av vår hund. Jeg begynte å undersøke litt og etter å ha snakket med forskjellige fagpersoner og lest en del kom jeg til at vi slettes ikke var 100% sikker på at kastreringen hjalp, problemene kunne faktisk bli verre. Tok dette opp med en annen veterinær på Groruddalen og hun var helt enig med meg. Hun anbefalte kjemisk kastrering i første omgang. Vi valgte å la være all slags form for kastrering. Det er så lettvint og si KASTRER når det er problemer med hanhunder og desverre også for lett og få det gjort. Anonymous poster hash: 62f19...5b9
Bustetroll Skrevet 10. februar 2014 Forfatter #32 Skrevet 10. februar 2014 Er du sikker på at problemene vil bli borte om du kastrerer hunden? Jeg var ute for en veterinær på Groruddalen Dyreklinikk som absolutt anbefalte oss kastrering av vår hund. Jeg begynte å undersøke litt og etter å ha snakket med forskjellige fagpersoner og lest en del kom jeg til at vi slettes ikke var 100% sikker på at kastreringen hjalp, problemene kunne faktisk bli verre. Tok dette opp med en annen veterinær på Groruddalen og hun var helt enig med meg. Hun anbefalte kjemisk kastrering i første omgang. Vi valgte å la være all slags form for kastrering. Det er så lettvint og si KASTRER når det er problemer med hanhunder og desverre også for lett og få det gjort. Anonymous poster hash: 62f19...5b9 Det har gått 5 år, og jeg har prøvd alt. Så dette er faktisk siste utvei
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #33 Skrevet 10. februar 2014 For en idiotisk lov!! Man kastrerer jo katter, og selv om jeg forstår at det er annerledes med et dyr som går ute, så er det da ikke en mer alvorlig operasjon på en hund. Anonymous poster hash: 5d7c9...97b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå