Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Fikk et av svigerfar. Tror vi skal ha det på soverommet. Flere som er lei av Kahlervaser, lyshus, Hay- stoler og stringhyller? "Alle" har jo det! Når jeg ser at alle kjøper det samme, mister jeg lysten. Anonymous poster hash: bba16...194
overlord Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Jeg liker ikke persiske tepper. Liker heller ingen av elementene du ramser opp.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Jeg liker ikke persiske tepper. Liker heller ingen av elementene du ramser opp. Så flott, hva liker du da? Anonymous poster hash: bba16...194
overlord Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 Du spurte om det var fint og insinuerte at det enten er persiske tepper ellee lyshus. Jeg svarte at jeg ikke liker noen av delene. Hvorfor syns du det er flott?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Du spurte om det var fint og insinuerte at det enten er persiske tepper ellee lyshus. Jeg svarte at jeg ikke liker noen av delene. Hvorfor syns du det er flott? Fordi det viser at du har personlig smak og ikke følger strømmen. Anonymous poster hash: bba16...194
overlord Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 Ok, jeg trodde du var spydig. Jeg syns persiske tepper er for voldsomme, og jel liker ikke rødt (som de ofte er). Jeg liker en enkel stil på møbler og tepper, men liker tilbehør som gjør litt ut av seg. Liker pyntegjenstander som også har en nytte-funksjon, som f.eks tekanner og vaser. Liker å blande gamle møbler med moderne. Liker sølvtøy og hardangersøm. Liker gammelt porselen og heklede pledd. Og sikkert mye mer :-)
prekæs Skrevet 9. februar 2014 #7 Skrevet 9. februar 2014 Jeg gjør, men de må være ekte. Slike wiltontepper o.l. med påsydde frynser er bare gyselig. For ikke snakke om slike i kunstfiber. Det er ikke så kostbart som folk tror heller. Dessuten slitesterke og varme å ha bena på.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #8 Skrevet 9. februar 2014 Jeg syns det er fint hvis resten av interiøret er "rolig". Anonymous poster hash: a665f...e82
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #9 Skrevet 9. februar 2014 Jeg synes det er kjempefint. Har det i stua. Er 1/4 perser da, vel å merke. Anonymous poster hash: f196b...62d
Vinterlilje Skrevet 9. februar 2014 #10 Skrevet 9. februar 2014 Har et persisk teppe som ble smuglet ut fra Iran rett etter revolusjonen. Liker det, men kanskje mest på grunn av historien bak
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #11 Skrevet 9. februar 2014 Noen persiske tepper er fine, og kunne tenkt meg noen av dem. Men ikke av de aller mest fargerike i sterke rødtoner. Liker de mer nedtonede fargene, evt de eldre i rødtoner som er mindre skarpe. Anonymous poster hash: 0869d...e4e
valkyrien Skrevet 9. februar 2014 #12 Skrevet 9. februar 2014 Jeg liker ikke gulvtepper, enten de er persiske eller fra andre steder. De andre tingene du nevner har jeg ikke hørt om engang
mamma_bergen Skrevet 9. februar 2014 #13 Skrevet 9. februar 2014 Det er ikke min type teppe, men det er fint i de hjem der de er "rett"
Rivjernet Skrevet 9. februar 2014 #14 Skrevet 9. februar 2014 Jeg har mange, så svaret er ja. Jeg har arvet mine av mormor. De er skikkelig gamle og slitte. Mye finere en det man finner på bohus og skeidar. Men det er MIN smak!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå