Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er fryktelig usikker på om jeg har fått den beste morsdagsgaven noensinne eller om jeg bare blir lurt av kroppen min..?

Får vanligvis mens 8. i mnd. Bruker å starte tellingen fra denne dagen, men har gjerne en svak start fra ca.6., med brunlig utflod også blir det mer og mer frem til 8. da det går ordentlig igang..

Den 6. fikk jeg litt brunlig slim på papiret, men siden har det ikke vært no mer, så i går kveld tok jeg en billigtest. Negativ. I morrest kikket jeg på denne igjen, svak possitiv. Vet jo at man ikke kan stole på tester etter en viss tid, så jeg tok en ny test. Muligens en sinnsykt svak skygge, så jeg tok en CB test i tillegg. Denne er svak possitiv. Den ene streken i krysset er svakere enn den andre, men det er en strek..

Så starter symtomjakten.. Hadde ikke tenkt å teste denne mnd da jeg ikke har følt noen symtomer og har blitt så fryktelig skuffet de siste mnd når det ikke har vært noe. Nå kjenner jeg litt kvalme, dårlig matlyst, vondt nederst i ryggen, men tørr ikke tro det helt ennå, fordi jeg kjenner også ett eller annet i magen, som gjør meg usikker..

Vil så gjerne at den skal sitte, men er så utrolig redd for å bli skuffet igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144118702-spent/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...