Gå til innhold

Uvel men sulten hele tiden!

Anbefalte innlegg

Jeg går å er uvel nesten hele tiden, ikke så mye at jeg føler jeg må kaste opp, men nok til at jeg går å kjenner på det hele tiden! Jeg er også sulten nesten konstant, men er ingenting som frister. Flere som har det sånn?
Forslag til mat som er grei å få i seg? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144118689-uvel-men-sulten-hele-tiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det sånn! Desverre har det de siste dagene vært mest søtt og fett som frister, men prøver å jevne det ut. En halv appelsin smakte himmelsk i dag! Lite og ofte er vel rådene. Knekkebrød går det en del av for tida, og ristet brød. Tenkte jeg skal lage smoothie etterpå og se hvordan det er :) Lykke til!

Jeg har det sånn! Desverre har det de siste dagene vært mest søtt og fett som frister, men prøver å jevne det ut. En halv appelsin smakte himmelsk i dag! Lite og ofte er vel rådene. Knekkebrød går det en del av for tida, og ristet brød. Tenkte jeg skal lage smoothie etterpå og se hvordan det er :) Lykke til!

Godt å høre det er flere! Søtt frister veldig lite her, men skikkelig usunn mat frister dessverre endel.. Smoothie drakk jeg for ett par dager siden å det var veldig godt :) Hvor langt er du på vei?

Lykke til du også! :)

Jeg går å er uvel nesten hele tiden, ikke så mye at jeg føler jeg må kaste opp, men nok til at jeg går å kjenner på det hele tiden! Jeg er også sulten nesten konstant, men er ingenting som frister. Flere som har det sånn?

Forslag til mat som er grei å få i seg? :)

sånn er det her også.

Jeg må finne på nye ting jeg kan spise hele tiden. Takk o lov for sure grønne epler, og tørre korni rug kjeks hehe.

Ingenting smaker som det skal, og jeg har metallsmak i munnen 24t i døgnet.

Jeg er 11+5 i dag :)

Endret av Lykkespiren

Annonse

Kjedelig med matsug og kvalme.... Hører liksom ikke sammen... Her har jeg levd på knekkebrød, frokostblandlanding og enkle ferdig kjøpte kyllingsslater.... Isj... Lei av det nå for å si det sånn! Er 10 uker nå og kjenner at energien er på vei tilbake og kvalmen litt mer i skyggen!!!!! Deilig, etter jeg har som 5 uker ikkeeksisterende....😨

Lykke til!!!! 😊

Endret av Vips77

Godt å høre at det går over etterhvert :) Her kommer kvalmen mer å mer! var ute på skitur nå nettopp, men måtte gi meg å dra hjem for å sette meg framfor doen.. Flere som bli mer kvalm ved aktivitet?

Jeg blir kvalm så fort jeg skal gjøre noe. Husarbeid går nesten ikke, må ta det i små bolker. Blir også kvalm når jeg har gått et par timer uten mat. Har med meg oppskåret gulrot overalt. :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...