Gå til innhold

ser kun egg ved ultralyd 7uker etter innsettelse?

Anbefalte innlegg

2 egg ble satt inn 15 januar. Jeg testet positivt både på blodprøve og hjemmetest for en drøy uke siden.

i går begynte jeg å blø (ca som mensenblødning) og i dag var jeg til ultralyd for å sjekke. Han (legen) fant to egg men ikke noe liv... jeg skal tilbake om 3 dager for å sjekke igjen.

har dere opplevd å teste positivt og så er der ikke noe allikevel? Dette var min første positive test....

Anonymous poster hash: 870c4...660

Fortsetter under...

Når han ser embryoet så har det festet seg og det er sikkert en eller to fostersekker, og da får man hcg stigning og pos test og også graviditetssymptomer. Selv om man ikke ser hjerteaktivitet. Disse symptomene blir ikke borte før embryoet er ute av kroppen enten ved at du blør det ut selv eller de hjelper på utdrivelsen. Det var veldig trist da, godt du får en kontroll til .

Anonymous poster hash: 89110...a5e

Det er jo bare 3,5 uker siden innsett, og omregnet er du da ca 5,5 uker på vei. Og man forventer jo ikke normalt sett hjerteaktivitet før i uke 6. Det er iallfall det jeg har fått beskjed om (5 avbrutte svangerskap med tidligultralyder bak meg). Og legger man til denne "dvalen" som enkelte kan oppleve hadde jeg absolutt ikke gitt opp håpet riktig enda. For det kan hende at det ene klamrer seg fast selv om det akkurat nå ser veldig mørkt ut. 

Krysser fingrene for deg :) 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...