Gå til innhold

Er jeg eller er jeg ikke gravid???

Anbefalte innlegg

Sist mens var 23 des og varte i 5 dager, eggløsning den 6 januar og har fremdeles ikke mensen.

Har spiral!

Har økt appetitt, trøtt til tider, hadde en dag men mye murring i magen, kjentes ut som at en kjempe mens skulle komme men ingen kom, vært litt uvel i kroppen og har nå problemer med forstoppelse. Kjennes ut som små spark i magen også, som jeg hadde når jeg var gravid sist, men dette kan vel ikke skje så tidlig.

Tok en rfsu test på torsdagen og var blendahvit.

Har gått på antibiotikakur Apocillin pga lungebetennelse.

Er det kroppen som tuller med meg?

Eller er det spiralen el kuren som gjør dette. 

Eller er jeg rett og slett gravid :/

Har heller ikke råd til å kjøpe ny graviditetstest før på onsdagen :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144118639-er-jeg-eller-er-jeg-ikke-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde siste mens og EL omtrent samtidig som deg. Er nå gravid og testet positivt for over tre uker siden, så om du var gravid burde jo testen definitivt ha vært positiv nå. Er du helt sikker på at du hadde EL? Tester eller temper du, f.eks?

Kan love deg at det ikke er spark du kjenner, i hvert fall! :)

Etter tekstboka så skulle jeg ha hatt EL da men er ikke sikker. Husker ikke når vi hadde sex sist en gang, bare at det var etter nyttår og før skolen begynte på igjen.

Tester eller temper? hva mener du med det?

Mener om du har brukt eggløsningstester eller tatt tempen for å påvise temperaturstigning som kommer umiddelbart etter eggløsning. Men siden du ikke har gjort det kan du ikke vite sikkert at EL har vært, så jeg tipper den har blitt forsinket (kanskje pga sykdom?), og dermed blir mensen tilsvarende forsinket.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...