Gjest Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Har lagt merke til at mange her inne har skyhøye forventinger til morsdagen mht mannen... Er dere unge? Husker nemlig meg selv da jeg var i 20 årene og var ikke måte på hvor høye forventinger jeg hadde til mannen, med å sove, få frokost på sengen og alt det der. Men som årene har gått, så setter jeg heller pris på alt det andre vi har i hverdagen i stedet, enn akkurat denne ene dagen Skal sies at jeg fikk en blomst av mannen i går og nå står jeg å lager cowboyfrokost til med egg & bacon uten en sur mine. Regner med at barna mine har kjøpt noe, men de sover ennå Ha flott morsdag jenter, med eller uten snille mannfolk / barn!
Serepta Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Enig med deg. Her sto jeg opp med 6 åringen, rett og slett fordi jeg liker å stå opp tidlig. Mat i senga blir bare gris. Men nå står mannen opp og jeg får tatt en løpetur. Super morsdag det.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Er opp til hver enkelt om man feirer dagen eller ikke. Og hvis man feirer må man kunne forvente noe. Eks: en gave fra barna, kake, kaffe på senga. Så mor føler det er hennes dag! Anonymous poster hash: 6f52a...2ed
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 Har lagt merke til at mange her inne har skyhøye forventinger til morsdagen mht mannen... Er dere unge? Husker nemlig meg selv da jeg var i 20 årene og var ikke måte på hvor høye forventinger jeg hadde til mannen, med å sove, få frokost på sengen og alt det der. Men som årene har gått, så setter jeg heller pris på alt det andre vi har i hverdagen i stedet, enn akkurat denne ene dagen Skal sies at jeg fikk en blomst av mannen i går og nå står jeg å lager cowboyfrokost til med egg & bacon uten en sur mine. Regner med at barna mine har kjøpt noe, men de sover ennå Ha flott morsdag jenter, med eller uten snille mannfolk / barn! Man kan vel både sette pris på alt det andre OG litt ekstra denne dagen? Her feirer vi med at den som feires får sove lenge, god frokost, gave, kaffe og kaker. Gøy for alle. Men dette er tradisjoner vi begge har med oss hjemmefra og setter pris på. Når det er sagt så var mannen mye oppe i natt så jeg sto opp likevel. Har bakt rundstykker og skal snart vekke mannen. Tvinger ikke gjennom slike småting som å sove lenge når jeg er rimelig uthvilt og han helt på felgen. Men vi skal ut å spise middag og kose oss med kake i ettermiddag. Det holder lenge Anonymous poster hash: 9178b...efe
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Enig. Her er mannen bortreist og jeg tviler virkelig på at det hadde vært noen forskjell om han hadde vært hjemme. Det er virkelig ikke så viktig. Anonymous poster hash: 31762...a7f
Gjest cd0da Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 Bryr meg ikke om morsdagen Skal kjøpe blomster til moren min og svigermor, men til meg selv bryr jeg meg ikke. Forventer ingenting. Og uansett har jeg bursdag til søndag så forventer mer da Er jo heller ikke noe vits å forvente noe av mannen på morsdagen. Det heter MORSdagen, ikke konedagen eller kjærestedagen. Ergo, man skal få noe fra barna. Er barna for små til å gi noe så er det ikke noe vits å bli skuffet heller. Det er ikke mannen som skal gi noe
Gjest Skrevet 9. februar 2014 #7 Skrevet 9. februar 2014 Nettop! Det er barna våres som skal lage en tegning, eller finne på noe. Mannen får forholde seg til Valentine, bryllupsdagen og bursdagen min i stedet. Har forresten kjøpte spabehandling til min mor som skal benyttes på ferieturen våres og svigermor får en blomst
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #8 Skrevet 9. februar 2014 Forventer ingenting. Men vi har snakket om det. Jeg sto opp først men når mannen sto opp fikk jeg to gaver og kake:-) Begge er vant med feiring hjemmefra. Men gutten er så liten enda... Anonymous poster hash: efc43...e48
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #9 Skrevet 9. februar 2014 Fra ungene fikk jeg frokost servert på stua og nydelige tegninger. Og mer forventer jeg ikke. Skjønne storesøster organiserte det hele, hun tente også lys på bordet og de kom i tog inn med hver sin konvolutt i handa. 💜💙💙 Fra mannen sin side forventet jeg å få sove lenge i dag. Både fordi det er morsdag, fordi jeg har vært syk i straks 1 uke, i tillegg vært på jobb, tar all nattevåk, og ikke har fått sove lenge på over 1 mnd. Til tross for at han tusler hjemme 100%. Grrrr... Men det er greit. Jeg slutter herved å feire farsdag også med mindre ungene kommer på det selv. Anonymous poster hash: 32e40...9fc
IreneUtålmodig Skrevet 9. februar 2014 #11 Skrevet 9. februar 2014 Her feirer vi kun våres egne mødre, kanskje jeg gidder å Gjøre litt mer ut av det når ungene blir eldre
I scream for icecream! Skrevet 9. februar 2014 #12 Skrevet 9. februar 2014 Istedetfor å bli skuffet pleier jeg rett og slett bare å minne mannen min på det, jeg. Jeg synes det er koselig å få sove litt lenger, få frokost på senga og en liten oppmerksomhet, men jeg vet også at det er fort gjort å glemme. Så jeg er tydelig på hva jeg ønsker, og blir ikke skuffet. Det virker som det eneste problemet mange har, er kommunikasjonen, og det er jo veldig dumt at begge skal ha det vanskelig bare fordi man ikke kan snakke sammen.
I scream for icecream! Skrevet 9. februar 2014 #13 Skrevet 9. februar 2014 Her feirer vi kun våres egne mødre, kanskje jeg gidder å Gjøre litt mer ut av det når ungene blir eldre Jeg blir så glad hver gang du skriver her, profilbildet ditt er en fryd for øyet.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #14 Skrevet 9. februar 2014 Jeg har vært alene i alle år som jeg har vært mamma. Aldri diskutert med noen om hvem som skal stå opp med barnet først, og ingen som hjelper barnet å gjøre noe ut av denne dagen. Vi stod opp og koste oss med frokost, nå sitter vi i sofaen med hver vår skjerm, noe barnet elsker i helgene, før vi skal ut og leke litt. Så er det hjem og lage middag og filmkos på ettermiddagen/kvelden. Jeg bryr meg lite om denne dagen, Valentinesday (jeg sitter ikke og depper fordi jeg ikke har kjæreste akkurat den dagen, jula derimot....), og farsdag, ja, om barnet er der den dagen, så lager vi et kort sammen som barnet kan gi på søndagen. Anonymous poster hash: 04b87...608
IreneUtålmodig Skrevet 9. februar 2014 #15 Skrevet 9. februar 2014 Her feirer vi kun våres egne mødre, kanskje jeg gidder å Gjøre litt mer ut av det når ungene blir eldre Jeg blir så glad hver gang du skriver her, profilbildet ditt er en fryd for øyet. Jeg får begynne å spamme forumet litt for din skyld ^-^
I scream for icecream! Skrevet 9. februar 2014 #16 Skrevet 9. februar 2014 Her feirer vi kun våres egne mødre, kanskje jeg gidder å Gjøre litt mer ut av det når ungene blir eldreJeg blir så glad hver gang du skriver her, profilbildet ditt er en fryd for øyet. Jeg får begynne å spamme forumet litt for din skyld ^-^ Ja, sett igang!
Gjest mphs Skrevet 9. februar 2014 #17 Skrevet 9. februar 2014 (endret) I går kjøpte jeg en ferdig marsipankake og roser I dag fikk jeg frokost på sengen av ungene og mannen kl 09,25 Han spurte i går hva jeg ville ha og så laget han det sammen med ungene. Den eldste hadde tegnet morsdags kort til meg på skolen og den yngste kunne glede meg med at hun allerede hadde badet og til og med gredd håret sitt selv Søta Det blir kake nå etter lunsj og så skal vi ut å spise litt senere. Deilig med de dagene jeg slipper å lage middag. Vi prøver å huske på å ha dessert på søndagene for ungene skyld. Noe både jeg og mannen har fine minner fra da vi var små så i dag blir kaken desserten. 30 km ski på tv og nydelig vær ute Endret 9. februar 2014 av mphs
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #18 Skrevet 9. februar 2014 Har ingen forventninger. Har ennå ikke lykkes å bære frem et barn. Er gravid for n'te gang nå. OG ble vekket av en diiiiiiger rosebukett. Mannen sa jeg fortjente det etter alt kroppen har vært igjennom de siste 13 måneder. Fordi jeg er mamma til mange engler. Begynte å sippe selvsagt. Min konklusjon er at blomster er nok. :-) Anonymous poster hash: 42686...ea8
Gjest Skrevet 9. februar 2014 #19 Skrevet 9. februar 2014 Har ingen forventninger. Har ennå ikke lykkes å bære frem et barn. Er gravid for n'te gang nå. OG ble vekket av en diiiiiiger rosebukett. Mannen sa jeg fortjente det etter alt kroppen har vært igjennom de siste 13 måneder. Fordi jeg er mamma til mange engler. Begynte å sippe selvsagt. Min konklusjon er at blomster er nok. :-) Anonymous poster hash: 42686...ea8 Ntååååå, så vakker han er da
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #20 Skrevet 9. februar 2014 Har ingen forventninger. Har ennå ikke lykkes å bære frem et barn. Er gravid for n'te gang nå. OG ble vekket av en diiiiiiger rosebukett. Mannen sa jeg fortjente det etter alt kroppen har vært igjennom de siste 13 måneder. Fordi jeg er mamma til mange engler. Begynte å sippe selvsagt. Min konklusjon er at blomster er nok. :-) Anonymous poster hash: 42686...ea8 Ntååååå, så vakker han er da Ja. Uten han hadde jeg ligget på et mørkt rom og sippa på en dag som dette. Han kjenner meg godt og vet hva jeg trenger. Anonymous poster hash: 42686...ea8
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #21 Skrevet 9. februar 2014 Noen som har kost seg i dag da? Anonymous poster hash: 7382e...a31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå