Gå til innhold

Hvilken Angelsounds anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg anskaffet meg Angelsounds som viser hjerteslagene dette svangerskapet, og forrige svangerskap hadde jeg den vanlige. Jeg bruker den som viser hjerteslagene når mannen også skal høre da denne har en høytaler. Veldig hyggelig å dele opplevelsen! Den lille er litt enklere å bruke synes jeg og lettere å ta med seg feks når man skal reise bort pga størrelsen. Begge fungerer veldig bra, så kvaliteten er er det samme uansett hvilken Angelsounds du velger. Uansett er det en genial liten sak for oss som er litt over gjennomsnittet bekymret!

slitsomt å telle hjerteslag faktisk, for en latskap :P Dersom rytmen er regelmessig er det bare å telle i 15 sek og x med 4. Jeg har den billigste - Den til 395,- Syns det er drøyt å betale 400 kr ekstra når eneste forskjellen er at det står hjertelyd og det er høyttaler. Høyttaler kan du også få ved den billigste, bare å koble aux kabelen til en data. Har også lest om folk som har kjøpt den som teller hjertelyd og så har de tilfeldigvis komt over at pulsen var feil.

Anonymous poster hash: 2fc46...b2e

jeg har og den billigste. bruker den ikke aktivt for å telle hjerteslagene, men høre at det fortsatt er liv der og drømme seg litt bort.. enkelte dager (selv om jeg har bilder) er det rart å tenke på at jeg skal bli mamma, da kan jeg bare bruke denne og komme tilbake til realiteten..  :)

Annonse

Har en billig gammel en vi har arvet. Den er mer enn god nok til å høre at hjertet slår der inne. Siden jeg er i mitt fjerde svangerskap vet jeg godt nok hvordan det skal høres ut der inne, vært gjennom dette et par ganger før :-)

Bruker den kun om jeg blir veldig bekymret, helst minst mulig, har fått med meg at fostrene vender seg gjerne bort fra denne, og er litt redd for at det kanskje ikke er helt supert for babyen.

Man skal jo også være litt forsiktig med ultralyd, som forsåvidt er det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...