Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Jeg sliter fælt med å få sove og har fødselsdepresjon i tillegg. Har en baby som sover fra ca.20 og får nattflaske mellom 2-4 på natta. Lurer på hvordan Tolvon fungerer dersom jeg tar en tablett rett etter at babyen har lagt seg? Altså hvor lenge jeg får sånn dyp søvn at jeg ikke kan ta ansvar for babyen? Jeg MÅ snart greie å sove på natta, og minsten sover veldig stabilt den første soveøkta si, så jeg vil først og fremst sikre meg nok søvn mellom 20-2... Burde kanskje ha mannen sovende på samme rom de første nettene for å se om jeg blir så trøtt at jeg ikke greier å gi babyen nattflaske? Anonymous poster hash: d784c...a0b
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Jeg må presisere at jeg selvsagt ikke vil gjøre noe for at jeg ikke kan ta vare på ungene mine, men uten søvn fungerer jeg virkelig ikke... Og er generelt imot medisiner som løsning, men er desperat nå. Greier ikke ta vare på noen rundt meg eller å ha det godt sånn som det er nå.. Anonymous poster hash: d784c...a0b
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Jeg bruker tolvon 10 mg hver kveld for å sove. Man blir bare litt søvnig. Ingen problemer å våkne en time senere å ta vare på babyen. God søvn! Anonymous poster hash: 76838...4ae
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Jeg kan legge til at tolvon er supert for oss som har trøbbel med søvnen. Det er ikke avhengighetsskapende, og man klarer fint å stå opp på natta. Man blir bare litt trøtt, ikke stuptrøtt eller rusa. Anonymous poster hash: 76838...4ae
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #5 Skrevet 8. februar 2014 Jeg kan legge til at tolvon er supert for oss som har trøbbel med søvnen. Det er ikke avhengighetsskapende, og man klarer fint å stå opp på natta. Man blir bare litt trøtt, ikke stuptrøtt eller rusa. Anonymous poster hash: 76838...4ae Farlig å generalisere sånn... Folk er forskjellige og de reagerer forskjellig på medisiner! Jeg prøvde tolvon en periode, men ble helt utslått av de og våknet ikke av noe. Dessuten gikk jeg rastløse bein som bivirkning hvis jeg tok de mer enn 2 dager på rad etter en stund.Var såpass smertefullt og ubehagelig at jeg ikke klarte å sove, lå bare i en evig trøtthetståke hele natta med beina i konstant bevegelse... Anonymous poster hash: bfb30...14c
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #6 Skrevet 8. februar 2014 Hmm... Ble så glad da jeg leste den første kommentaren her, men etter å ha lest #5 her, så ble jeg mer betenkt... Får prøve den et par netter mens mannen også ligger på vakt for å ta seg av babyen dersom jeg ikke skulle greie det... Hva for noe annet fikk du da anonym #5? Anonymous poster hash: d784c...a0b
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #7 Skrevet 8. februar 2014 Foreløpig fått Valium som jeg skal prøve i natt nå. Skal ta 1 tablett før leggetid og se hvordan jeg reagerer på den mens mannen tar seg av lille... Anonymous poster hash: d784c...a0b
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #8 Skrevet 8. februar 2014 dytt Anonymous poster hash: d784c...a0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå