Gå til innhold

Herregud for en pris på Akvariet i Bergen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden jeg har vært på Akvariet, så ble jeg spurt av en venninne om vi ville vere med dit imorgen. Sist jeg var kostet det 200 kr i høysesong, altså sommer.

Sjekkt prisen nå å siden 1 september 2013 koster det 250 kr for en voksen!!

Hva i allverden er det for en pris utenom sesong? Kanskje bare meg, men jeg synses det var kriminell pris for akvariet. Komt noe nytt der inne det siet året? Jeg har sett haitunnellen og slikt, men er det kommet noe mer nytt der?

Anonymous poster hash: ff4f4...8e7
Skrevet

Jøss det var dyrt.. I Spania betaler vi 250 for å gå inn i en stor dyrepark med alskens dyr og show med delfiner, papegøyer og sjøløver.

Anonymous poster hash: b4574...9e1

Skrevet

Kjøp årskort så lønner det seg fort.

Anonymous poster hash: 27bb8...5ac
Skrevet

Ja jeg såg årskort var 600 kr boksen og 400 barn, så om folk drar to ganger eller mer så lønner det seg heller. Er vel det de satser på at familier kjøper tenker jeg.

Skrevet

Absolutt for dyrt! Å kjøpe sesongkort er nok det mest lønnsomme. Syns kgrunn ikke akvariet er imponerende heller, det er for lite og man føler man har sett alt før. Haitunellem er jo et stort skuff.

Skrevet

HI her.

Ja synes jeg også. Akvariet er greit det, men til den prisen hadde jeg forventet mye mer om jeg ikke hadde vært der før! Er mating av sjøløver og pingviner man kan se enkelte tider på dagen samt trening av sjøløver, men utenom det blir man fort ferdig med det man skal se inne.

Så for min del svarer ikke opplevelsen til prisen iallefall. 

Skrevet

Det er jo et akvarium drevet i Norge, og det koster. Kan ikke sammenlignes med hva man får for pengen i utlandet.

Skrevet

Nå har jeg aldri vært der, men det synes jeg hørtes dyrt ut! På Atlanterhavsparken i Ålesund koster det 155,- for voksen og 75,- for barn. Årskort for familie koster 900,-. Føler vi får mye for pengene der, pleier å kjøpe årskort og er der flere ganger i måneden.

Anonymous poster hash: 7c00b...4a2
Skrevet

Ja barn under 3 år er gatis, de over er 150 kr for. Ja jeg forstår det koster å drive slikt i Norge, men alikavel. For min del var det en stiv pris. Har man tenkt å reise innimellom lønner det seg nok med årskort ja.

Skrevet

så supert med gratis under tre!! :-D

Skrevet

så supert med gratis under tre!! :-D

Tja til den prisen som de tar for voksne så burde det være en selvfølge.

Anonymous poster hash: 27bb8...5ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...