Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #26 Skrevet 7. februar 2014 Personlig har jeg ingen dårlig erfaring med blandebatteri hos Ikea. Kjøpte ett til kjøkkenet for ni år siden og har enda ikke hatt noen problem med det. Anonymous poster hash: 63c3b...155
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #27 Skrevet 7. februar 2014 Jeg ville hørt på fagmannen, og ikke diverse damer på et forum Det er nok best at jeg gjør det Jeg har ikke råd til noen feil nå altså. Men takker for alle som har svart. Hilsen hi Anonymous poster hash: f15bf...ee3
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #28 Skrevet 7. februar 2014 Vi har nettopp bygd hus, og rørleggeren sa det samme til oss. Han kunne montere den, men om det skulle oppstå lekkasje senere måtte vi dekke alle kostnader selv.han ville ikke stå ansvarlig. Men om det oppstod lekkasje fra hans blandebatteri dekket hans forsikring alle kostnader. Og det kan være lett å skylde på et billig blandebatteri, selv om det ikke nødvendigvis var denne som var årsaken til lekkasjen... Anonymous poster hash: a18ad...f56
prekæs Skrevet 7. februar 2014 #29 Skrevet 7. februar 2014 Rørleggeren hos meg nevnte det samme, Jeg hadde allerede kjøpt ett. Fra Oras.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #30 Skrevet 7. februar 2014 Vi har hatt blandebatteri fra IKEA i fire år. Kult design og man skal ikke kunne se det er IKEA. To ganger har blandebatteriet løsnet fra benken og jeg har plutselig stått med blandebatteriet løst i hånden. Første gangen trodde jeg det var polakken som hadde montert den som ikke hadde gjort jobben sin godt nok, så tilkalte en norsk rørlegger. Han sa det var griseflaks at ikke vannet hadde stått rett i taket og monterte den på plass igjen. Tre måneder senere stod jeg der med blandebatteriet i hånden igjen. Ingen av de to rørleggerne jeg har hatt innom for å montere denne har vært noe særlig glad i IKEA for å si det sånn.... Anonymous poster hash: aa74d...e5e
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #31 Skrevet 7. februar 2014 Rørleggeren risikerer å bli stilt ansvarlig dersom batteriet går lekk. Spesielt har dette vært et problem med IKEA fordi de på sin side avviser alle feil og viser til feil montering. Derfor fraråder rørleggernes eget forbund medlemmene å montere batteriene fra IKEA. Anonymous poster hash: 7bb5d...9ac
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #32 Skrevet 7. februar 2014 Blandebatteri fra IKEA fungerer utmerket! Bare å kjøp! Det du har sett deg ut, fungerer bra om du ikke overskap da! Med overskap, vil det "sprette oppi" veggskapa og forårsake skader.. Det er veldig høyt... Men fint Anonymous poster hash: ae208...ddb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå