Gå til innhold

Kan dette være et tegn?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg forventet min mens i går men den har ikke kommet. Også hatt kraftige mensen smerter i noen dager nå og pleier aldri få smertene før etter jeg har begynt å blø. Det stikker i magen og gjør ganske vondt. Har også andre symptomer. Men lurer på hva akkurat dette betyr? Takk på forhånd :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144118215-kan-dette-v%C3%A6re-et-tegn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei. I dag fikk jeg en "liten blødning" vet ikke hva jeg skal kalle det men var utrolig lite. Litt rosa aktig. Noen som har opplevd det samme? Skal ta en test i dag også. Blir lei hvis den er negativ for er vanvittig lei av å vente å ikke være sikker...

Annonse

Jeg fikk mensen i går kveld.. Er så "flaut" og leit å tenke på at jeg har på en måte innbilt meg at det vokste noe.. Alle symptomene og smertene, for ingenting. Jeg gikk til og med opp i vekt, magen ble litt større(rundt). Jeg trodde rett og slett jeg var gravid! Helt sikkert! Så bedre lykke neste gang. Trodde ikke det skulle være SÅ vanskelig å bli gravid. Uff. En liten utblåsning..

Hvilken Pp er dere i, Lykke?

Leit at mensen kom... Men da starter i alle fall ny syklus, og dere kan prøve igjen!

Jeg regner med at det ikke ble noe på meg heller denne perioden, siden alle testene sier negativt og ikke gravid. Så da vil jeg og ha mensen snart! Bare komme igang med neste prøveperiode!

Vi er i 1 Pp. Så har ikke prøvd så lenge. Men ble bare lei av å vente. Og ha alle symptomene, ha det vondt - for absolutt ingenting. Uff. Kroppen er merkelig...

Ja nå er det bare å prøve på nytt. Siden mensen har kommet. Håper det klaffer for deg snart også. Vet hvordan det er å vente

Var sånn i min pp1 også. SYKT mange symptomer. Men så kom TR. Dette er pp2... 

Har bestilt blodprøve til neste tirsdag. For å måle hcg. Om ikke mensen kommer før det...

Og finner de ikke noe, så er det bare å vente på at mensen skal komme tilbake! 

Ja - er ille å vente og ikke vite...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...